نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 18 بهمن 1396 - 10:34
0 از 5

Call of Duty: Black Ops IV امسال عرضه خواهد شد

منابع متعددی تایید کرده‌اند که Call of Duty: Black Ops IV در سال 2018 عرضه خواهد شد و نسبت به نسخه‌های اخیر Black Ops واقع گرایانه‌تر خواهد بود

شواهد حاکی از  این هستند که استودیوی Treyarch نسخه‌ی جدیدی از بازی Call of Duty را امسال روانه بازار خواهد کرد. اخیرا در فضای مجازی موضوعی مطرح شده بود که به این شایعه‌ی ساخت یک Call of Duty توسط Treyarch می‌زد: چرخه 3 ساله‌ی این فرنچایز تکمیل شده است و اکنون دوباره باید تکرار گردد. بدین معنای که سه استودیو Sledgehammer Games، Infinity Ward و Treyarch عناوین خود را در سه سال اخیر عرضه کردند و حالا انتظار می‌رود که این روند بار دیگر تکرار شود. ابتدا Treyarch بازی Black Ops 3 را در سال 2015 عرضه کرد، پس از آن و در سال 2016 استودیوی Infinity Ward، نسخه‌ی Infinite Warfare را وارد بازار کرد و در نهایت نوبت به Sledgehammer Games رسید که در سال 2017 عنوان موفق Call of Duty: WW2 را در دسترس کاربران قرار داد. حال می‌توان گفت که اکنون نوبت Treyarch است که سکان هدایت این فرنچایز عظیم را در دست بگیرد. این که بازی بعدی سری یک Black Ops باشد هنوز قطعی نیست اما Eurogamer از طریق منابع متعددی به این نتیجه رسیده است که Call of Duty: Black Ops IV امسال عرضه خواهد شد.

منبع اصلی شایعات ساخت یک بلک آپس جدید، مارکوس سلرز (Marcus Sellars) است. وی به ادعای خودش ارتباط نزدیکی با سازندگان Call of Duty دارد. سلرز در چند توییت اعلام کرد که بازی در سال جاری عرضه خواهد شد و گذشته از این‌ها Black Ops IV برای کنسول نینتندو سوییچ نیز پورت خواهد شد. بر طبق اعلام سلرز، وظیفه‌ی پورت بازی برای کنسول Nintendo Switch بر عهده‌ی استودیویی است که با سری Call of Duty آشناست. همچنین نسخه سوییچ قرار است بوسیله‌ی DLCهای متعدد و کیفیت HD پشتیبانی شود.

منابع دیگر، به این موضوع اشاره دارند که Black Ops جدید، همانند WW2 از طراحی سنتی سری CoD پیروی خواهند کرد. این یعنی بجای پریدن بر روی دیوارها و معلق ماندن روی هوا، قرار است بر روی زمین بجنگیم. چنین چیزی خواسته‌ی بسیاری از هواداران سری است. Call of Duty WWII فروشی بیشتر از Infinite Warfare داشت و همین ممکن است سازندگان بازی را به ساخت یک Call of Duty کلاسیک مجاب کند.

شاید تنها نکته‌ی عجیبی که در میان این شایعات به چشم می‌خورد، پورت شدن Black Ops IV برای کنسول نینتندو سوییچ باشد. در واقع عجیب‌تر این است که اکتیویژن تاکنون به فکر همکاری با نینتندو نیفتاده بود. با توجه به موفقیت سوییچ، انتشار یک Call of Duty برای این کنسول قطعا سود زیادی برای اکتیویژن به همراه خواهد داشت.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.