نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 17 بهمن 1396 - 17:02
5 از 5

اطلاعات جدیدی از Red Dead Redemption 2 به بیرون درز کرد

اطلاعات جدید Red Dead Redemption 2

به تازگی وب‌سایت Trusted Reviews اطلاعات جدیدی از Red Dead Redemption 2 منتشر کرده است که شامل ماموریت‌ها، داستان، بخش آنلاین و ... بازی می‌شود. هیچ دلیل محکمی مبنی بر واقعی بودن آن‌ها وجود ندارد، با این حال خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. در ادامه، متن خبر را از زبان این وب‌سایت می‌خوانیم.


ما برای اولین بار این اطلاعات را در آگوست سال 2017 بدست آوردیم، اما تصمیم گرفتیم از آن‌جایی که بی‌اساس و غیرواقعی بودند، آن‌ها را به اشتراک نگذاریم. پس از آن، بخش زیادی از این اسناد از طریق تبلیغات و جرئیات رسمی بازی تایید شدند.

دو تا از کارکترهای ویژه و برجسته این اسناد، شامل پروتاگونیست بازی یعنی آرتور مورگان و Dutch Van Der Linde (رهبر گروه داچ) می‌شدند که هر دو آن‌ها توسط راک‌استار تایید شدند.

rdr2 pip 3 768x429تصویر سمت چپ، عکسی است که بصورت رسمی منتشر شده و تصویر سمت راست، عکسی است که بدست این سایت رسیده است

rdr 2 pip copy 768x274تصویر سمت چپ، عکسی است که بصورت رسمی منتشر شده و تصویر سمت راست، عکسی است که بدست این سایت رسیده است

با توجه به این موضوع، ما متقاعد شدیم که این اطلاعات صحیح و واقعی هستند. در بخش زیر سایر اطلاعات موجود در اسناد را می‌توانید مطالعه کنید که شامل بخش‌های مختلفی از جمله داستان، کارکترها، مدها و ... می‌شود.

Red Dead Redemption 2 Online

طبق یادداشت‌ها، بخش آنلاین بازی شامل مدهایی مثل «Battle Royale»، «Revive and Survive» و «Money Grab» است.

هنوز مشخص نیست که مد بتل رویال بازی مشابه PUBG یا Fortnite خواهد بود یا خیر؛ به هر حال با توجه به موفقیت این دو بازی، بعید نیست که راک‌استار بخواهد به محبوبیت این دو بازی برسد.

مد Revive and Survive دو تیم از بازیکنان را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و آن‌ها باید سعی کنند زنده بمانند. از طرفی شما مدت زمان بسیار محدودی برای ریوایو کردن هم‌تیمی‌های خود در اختیار دارید.

در حالت Money Grab دو تیم در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و وظیفه دارند تا کیسه پول موجود در وسط میدان جنگ را در سریعترین زمان ممکن به پایگاه خود برسانند.

(نکته: در بازی Battlefield Hardline هم دقیقا یک مد مشابه با نام Blood Money وجود داشت که بازیکنان وظیفه داشتند تا کیسه‌های پول را به پایگاه خود ببرند و در آخر هر تیمی که پول بیشتری جمع کرده بود، برنده مسابقه می‌شد)

Red dead redemption 2 hills

طبق اطلاعات، بازیکنان در این نسخه می‌توانند همانند GTA Online به گشت و گذار در دنیا بازی بپردازند، با این حال بنظر می‌رسد که این بخش نسبت به عناوین قبلی راک‌استار عمق بیشتری خواهد داشت. برای مثال، NPC ها جلو مغازه خود وسایل مختلفی برای جلب توجه مشتری‌ها می‌چینند و وقتی که شب شد، وسایل خود را جمع می‌کنند و به خانه بازمیگردند.

همینطور بازی با انجام وظایف و کارهای مشخص، به بازیکنان پاداش‌های متفاوتی می‌دهد. مثلا یکی از این وظایف ممکن است کشتن یک دشمن از فاصله 100 متری با تیر و کمان باشد.

آپارتمان‌های GTA Online در قالب چادرها در بازی وجود دارد و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند و ارتقا دهند. این چادرها دارای انواع مختلفی خواهند بود.

در بخش آنلاین بازی، گیمرها می‌توانند با مراجعه به مغازه‌ها و NPCهای مختلف وسایل و تجهیزات موردنیاز خود را خریداری کنند. بخش «Free Event» هم در طول بازی وجود دارد.

Red Dead Redemption 2 taking cover

اطلاعات ادعا می‌کنند که راک‌استار مشغول آماده‌سازی اپلیکیشن مخصوص بازی است که در روز عرضه Red Dead Redemption 2 همراه با آن منتشر می‌شود. در کنار ویژگی‌های معمولی و اجتماعی، این اپ شامل یکی مینی‌گیم پوکر هم خواهد بود.

بازیکنان همچنین می‌توانند در فعالیت‌های مختلف بازی مثل استخراج طلا، ماهی‌گیری، چوپانی و انواع مختلف چالش‌های اسلحه‌ها شرکت کنند.

گیم‌پلی

طبق اطلاعات مطرح شده، در بخش گیم‌پلی مکانیک‌های جدید و مختلفی وجود دارد.

در گذر از دنیا وسیع بازی، بازی‌کنان می‌توانند لوکیشن‌های مختلفی مثل Armadillo و Ridgewood را پیدا کنند. هر یک از این مناطق دارای NPCهای مختلفی از جمله صاحبان فروشگاه‌های بزرگ و عمومی، تفنگ‌سازها و متخلفان و جنایتکاران خواهند بود. همچنین شما می‌توانید در شرط‌بندی‌های مختلف شرکت کنید و سود مالی خوبی به جیب بزنید.

ظاهرا بازار زاغه‌نشین‌ها محل مناسبی برای خرید و فروش تجهیزات به قیمت کمتر است. NPCهای مختلفی بسته به چرخه روز و شب بازی در این مکان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

Red Dead Redemption 2 Shooting

وسایل نقلیه بازی شامل Minecart‌ها، چرخ دستی‌ها و کالسکه‌ها می‌شود. هر کدام از آن‌ها دارای انواع مختلفی است؛ مثلا یکی از آن‌ها سرعت بیشتری دارد و دیگری به بدنه محکم و قوی‌تری مجهز شده است. با این حال هنوز مطمئن نیستیم که بازیکنان می‌توانند آن را برای خود بخرند یا شخصی‌سازی کنند.

طبق اسناد بدست آمده، قطار‌های راه‌آهن برای جابه‌جایی سریع بین نقاط مختلف بازی استفاده می‌شود. هر کدام از این قطارها، ساکنان منحصر به فردی دارد که بازی‌کنان می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

در کنار بخش تک‌نفره و داستانی و اطلاعاتی که ما نمی‌خواهیم فاش کنیم، فعالیت‌های جانبی هم در دسترس هستند.

با انجام چالش‌های اسب‌سواری می‌توانید رتبه «Rider Rank» خود را افزایش دهید. همینطور قادر هستید تا ده‌ها نوع ماهی مختلف را در سراسر بازی بگیرید و شکار کنید.

گیاهان و هرب‌های مختلف را می‌توانید برای ساختن چیزهای متفاوت جمع‌آوری کنید، که طبق اطلاعات موجود، این آیتم‌ها شامل Clamshell ،Ghost ،Night Scented ،Rat Tail و Spider Orchids می‌شوند.

بخش ماهی‌گیری هم در طول داستان وجود دارد و شما می‌توانید انواع طعمه و طناب و قرقره را انتخاب کنید؛ حتی قادر خواهید بود تا یک قوطی از کرم‌ها را خریداری نمایید!

Red dead Redemption 2 mountains

در Red Dead Redemption 2 می‌توانید بخش داستانی و مولتی‌پلیر را بصورت اول شخص تجربه کنید. طبق اطلاعات، بازی برای هر یک از این حالت‌ها (اول شخص و سوم شخص) انیمیشن سفارشی خواهد داشت.

«Dead Eye» با قابلیت‌های پیشرفته‌تر به بازی برگشته است؛ از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به پیدا کردن اهداف از طریق زمین و شناسایی نوع ماهی و حیوانات از فاصله نزدیک اشاره کرد.

در ادامه، اسناد به رویدادهای تصادفی (Random Event) اشاره می‌کنند که گفته می‌شود مشابه بخش Strangers and Freaks بازی GTA V خواهند بود. اطلاعات این بخش ناقص است، اما گفته می‌شود که این قسمت شامل مراحلی مثل کشتن اهداف، بدست آوردن گنج‌ها و ... خواهد بود.

تصمیمات و اقدامات خاصی که در طول مراحل داستانی انجام می‌دهید، پیامد‌هایی در پی خواهد داشت و ممکن است وقایع مختلفی برای شما پیش آید. این وقایع با توجه به کارکترهایی که با آن‌ها تعامل داشته‌اید و ارتباط برقرار کرده‌اید، متفاوت خواهد بود. این امر می‌توانند بر نتایج ماموریت‌های شما، دیالوگ‌ها و اهداف تاثیر بگذارد و از سویی دیگر، اخلاقیات و رفتارهای شما در طول داستان بسیار مهم خواهد بود.

همانند باقی عناوین راک‌استار، سطح تحت تعقیب بودن شما در بالا صفحه به نمایش در می‌آید و بسته به اعمال بازی‌کنان، تحت تعقیب بودن آن‌ها می‌تواند بیشتر یا کمتر شود.

طبق اسناد، اگر دشمنان مجروح شوند یا آن‌ها را از اسب به پایین بیندازید، می‌توانید از آن‌ها اطلاعات و پول بگیرید.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.