نویسنده: مهدی افتخاری دوشنبه، 11 تیر 1397 - 10:28
0 از 5

سه عنوان جدید در فهرست فروش آمازون لیک شدند

لیست فروش سایت آمازون، ساخت سه عنوان جدید را تایید کرد.

برای بسیاری از افراد، غایب بودن عناوینی همچون بلادبورن 2 و اسپلینترسل جدید در E3 2018 ناامید کننده بود. اما معرفی نشدن آن‌ها به این دلیل نیست که وجود ندارند. بر اساس فهرست جدیدی که در سایت آمازون قرار گرفته، ساخت سه بازی تایید شده است; اسپلینترسل جدید، بلادبورن 2 و نسخه بعدی از Sunset Overdrive.

نه مایکروسافت و نه اینزومنیک هیچکدام حرفی از Sunset Overdrive 2 نزده‌اند. اما با توجه به موفقیت اولین نسخه این بازی، امکان معرفی شماره بعدی آن در سال آینده وجود دارد. همچنین احتمال دارد بلادبورن 2 در E3 2019 در کنفرانس سونی به نمایش گذاشته شود و یا حتی ممکن است این عنوان یک بازی انحصاری PlayStation 5 باشد. و با توجه به اینکه سم فیشر در یکی از مراحل بازی Ghost Recon Wildlands حضور داشت، احتمال می‌رود که یوبیسافت در حال ساخت بازی جدیدی در فرنچایز محبوب اسپلینترسل باشد.

اما فراموش نشود که این بازی‌ها به طور رسمی معرفی نشده‌اند و همه چیز بر اساس حدس و گمان است. تاریخ انتشار تمامی این عناوین در سایت آمازون، دسامبر 2019، یعنی آذر ماه 1398 مشخص شده، که مسلما این تاریخ در صورت معرفی رسمی بازی‌ها تغییر خواهد کرد.

در حال حاضر شرکت اینزومنیک با Spider-Man، شرکت From Software با Sekiro: Shadows Die Twice و یوبیسافت هم با Assassins Creed Odyssey مشغول هستند. بنابراین اگر واقعا سه عنوان نام برده شده وجود داشته باشند، باید زمان زیادی برای معرفی شدن آن‌ها صبر کنیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.