نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 28 مرداد 1397 - 16:00
0 از 5

بازی New Super Mario Bros. U احتمالا به سوییچ راه پیدا می‌کند

یک گزارش جدید، احتمال عرضه یک پورت دیگر از Wii U برای سوییچ، این بار بازی New Super Mario Bros. U را تایید می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نینتندو تاکنون ثابت کرده که برای هر چه غنی‌تر کردن کتابخانه عناوین موجود در نینتندو سوییچ، تمایل زیادی به پورت کردن بازی‌های Wii U داشته و در این زمینه ورود بازی‌هایی نظیر Captain Toad: Treasure Tracker، Mario Kart 8 Deluxe و Donkey Kong Country: Tropical Freeze گویای این مسئله است. در این مزینه، اگر یک گزارش جدید را قطعی در نظر بگیریم، عنوان بعدی که قرار است از کنسول شکست‌خورده «وی یو» به نینتندو سوییچ راه پیدا کند، بازی New Super Mario Bros. U خواهد بود.

گزارش جدید که اولین بار توسط Comic Book منتشر شده، نشان می‌دهد که براساس تایید چند منبع مرتبط با نینتندو، قرار است بازی New Super Mario Bros. U با دریافت بروزرسانی مخصوص، «در اوایل سال جاری» برای سوییچ عرضه شود.

براساس این گزارش، نینتندو قصد دارد این بازی را همراه با بسته الحاقی New Super Luigi U برای سوییچ پورت کند. در این زمینه، درحالی که بازی اصلی و این DLC به شکل مجزا در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ عرضه شدند، بعدها در همان دوران Wii U نیز در قالب پیشنهادهای ویژه قیمتی نینتندو همزاه با هم فروخته می‌شدند. این گزارش سپس به جایی می‌رسد که عرضه محتواهای کاملا جدید در این بازی را نیز تایید می‌کند. البته در این زمینه مشخص نیست که محتواهای جدید دقیقا چه مواردی خواهند بود.

این گزارش در پایان به این نکته اشاره می‌کند که این بازی، احتمالا با نام New Super Mario Bros. U Deluxe معرفی می‌شود. در صورت صحت این بخش، باید گفت که نینتندو پیش از این و زمانی که از Deluxe برای پورت سوییچ بازی Mario Kart 8 استفاده کرده بود، این نسخه همراه با شخصیت‌ها، آیتم‌ها، ماشین‌ها و همچنین یک ماد کاملا جدید نسبت به نسخه اورجینال بازی عرضه شد. به هر شکل، این خبر در قالب گزارش‌های شایعه دسته‌بندی می‌شوند و باید تا زمان تایید رسمی خبر توسط نینتندو، با تردید به آن نگاه کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.