نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 مرداد 1397 - 16:00
0 از 5

شاید لوکیشن Assassin’s Creed بعدی در ژاپن باشد

یک کاربر Reddit اخیرا در یک نظریه جالب، احتمال داده که بازی بعدی سری Assassin’s Creed پس از Odyssey در ژاپن رخ می‌دهد.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران سری بازی‌های Assassin’s Creed به خوبی می‌دانند که لوکیشن‌های تاریخی و اصلی که قرار است در بازی بعدی این سری مورد استفاده قرار بگیرد، مربوط به «یونان باستان» خواهد بود؛ با این حال هیچ وقت طرفداران این سری، دست از تئوری‌پردازی درباره دوره تاریخی و لوکیشن بعدی که این سری محبوب استفاده خواهد کرد برنداشته‌اند. اخیرا یک طرفدار این بازی که در Reddit فعال است، نظریه جالبی در این زمینه مطرح کرده که می‌توان آن را محتمل دانست.

این کاربر که DoktahManhattan نام دارد، به بخش‌هایی از بازی Assassin’s Creed 3 اشاره کرده که به ترتیب، دوره‌های تاریخی «مصر باستان» و بعد «یونان باستان» را نمایش می‌دهد. این تصویر در ادامه یک نشانه سوم هم دارد که سمبلی متعلق به فرهنگ ژاپن به نام «Torii» است که در معابد «شینتو» پیدا می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

assassins creed japan setting next game theory symbols.jpg.optimal

در این تصویر که در یکی از میان‌پرده‌های بازی AC3 به چشم می‌خورد، ابتدا نماد «چشم هوروس» از سمبل‌های مصر باستان دیده می‌شود. نماد دوم نیز سمبل «اومگا» از حروف الفبای یونانی است و مورد سوم نیز نماد Torii در فرهنگ ژاپنی محسوب می‌شود. گرچه طبق این تئوری، می‌توان گفت که با توجه به وقایع دو بازی Origins و Odyssey که یکی پس از دیگری، در مصر و سپس یونان باستان اتفاق افتاده و بازی بعدی این سری را هم می‌توان یک بازی در ژاپن فرض کرد، ولی باید توجه داشت که این خبر فقط نظریه‌پردازی بوده و تا زمان تایید رسمی، در قالب گزارش‌های «شایعه» دسته‌بندی می‌شود.

در صورتی که این تئوری حقیقت داشته باشد، باید گفت که سری «اساسینز کرید» چندان هم با اشاره به فرهنگ‌های شرقی بیگانه نیست و در همان بازی اول، نمادهای چینی و ژاپنی نیز روی دیوارها وجود داشت. همچنین مشخص نیست که یوبی‌سافت دقیقا پس از بازی Odyssey، بخواهد اساسینز کرید را به ژاپن ببرد، با این حال درخواست‌ها از سمت طرفداران برای ساخت یک بازی اساسینز کرید در ژاپن هم تاکنون بسیار زیاد بوده است. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که درستی یا نادرستی این تئوری در چه زمانی روشن می‌شود.

بازی Assassin's Creed: Odyssey قرار است در 5 اکتبر 2018 (16 مهر ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1396
    نظرها: 23
    تشکر: 23
    تشکرشده: 17
    کنسول‌های بازی:

    عالی میشه، فقط امیدوارم اگه این کارو بکنن برعکس Origins و این جدیده عمل کنن و بیان بازی رو مخفی کاری اصیل بکنن، با المان‌های نقش آفرینی کمتر و سیستم مخفی کاری خیلی عمیق تر.

    ‏yaamato از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.