نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 مرداد 1397 - 09:00
0 از 5

احتمالا نسخه اندروید Fortnite انحصار زمانی برای Galaxy Note 9 خواهد بود

براساس یک گزارش، به نظر می‌رسد که گوشی‌های موردانتظار Galaxy Note 9 اولین میزبان اندرویدی بازی فورتنایت باشد.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ این روزها بازی ژانر بتل رویال «Fortnite»، لقب محبوب‌ترین بازی جهان را در اختیار دارد و هر روز میلیون‌ها دلار از روش‌های مختلف درآمدزایی می‌کند. این هم درحالی است که گزارش‌های اخیر، نشان می‌دهد که حجم بسیار بالایی از این درآمدزایی به نسخه موبایلی و درواقع مبتنی بر دستگاه‌های iOS مربوط است. به این ترتیب این بازی درحال حاضر هنوز هم در دنیای موبایل منحصر به دستگاه های iOS است و با وجود وعده اپیک گیمز، این کمپانی هنوز نسخه اندرویدی این بازی را عرضه نکرده است.

با توجه به گزارش اخیر XDA، زمان عرضه این بازی برای اندروید چندان هم طولانی نیست، ولی قرار است به عنوان یک محتوای انحصار زمانی اولین بار برای گوشی‌های پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ عرضه شود. این انحصار به شکل زمانی و برای یک دوره یک ماهه خواهد بود و گوشی‌های اندرویدی گلکسی نوت 9 در زمان عرضه، این بازی را نصب خواهند داشت. با در نظر گرفتن اینکه هنوز سامسونگ به شکل رسمی از Galaxy Note 9 پرده‌پرداری نکرده و اپیک گیمز هم واکنشی به این خبر نداشته، بایستی این گزارش را در قالب شایعه و گمانه‌زنی طبقه‌بندی کرد. در این زمینه گزارش‌ها از این قرار است که سامسونگ در ماه آینده از این گوشی پرچمدار خود رونمایی می‌کند.

گزارش XDA در ادامه به سایر ویژگی‌های این نسخه از بازی فورتنایت می‌پردازد و ظاهرا خریداران گوشی‌های گلکسی نوت 9، تعدادی پوسته رایگان V-Bucks هم در بازی خود دریافت می‌کنند. به علاوه ویژگی جالب دیگر این نسخه، پشتیبانی از قلم‌های مخصوص S-Pen است که سامسونگ همراه با گوشی‌های سری نوت خود عرضه می‌کند. با وجود انحصار ۳۰ روزه بازی در این گوشی‌ها، گفته می‌شود که سامسونگ این اقدام را به عنوان یک نقطه شروع و به منظور برنامه‌های بلندمدت خود در عرصه اندروید گیمینگ در نظر گرفته است و باعث می‌شود تا گوشی‌های Note 9 در دسته‌بندی «گوشی‌های گیمینگ» قرار بگیرند. به گزارش XDA، این مدل گوشی‌ها در سیستم خنک‌سازی خود از محفظه لوله‌ای حرارتی، حداقل ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات و ۶ گیگابایت RAM هم برخوردارند. XDA به این نکته هم اشاره کرده که سامسونگ قصد دارد از استریمر مشهور فورتنایت یعنی Ninja برای معرفی این گوشی استفاده کند.

به هر ترتیب با توجه به ماهیت شایعه گزارش XDA، باید منتظر ماند و دید که این خبر درنهایت حقیقت پیدا می‌کند یا خیر. در صورت صحت، مشخص نیست دقیقا «برنامه‌های بلندمدت» سامسونگ با انحصار زمانی ۳۰ روزه فورتنایت چیست؛ چون سامسونگ بازی را نه برای دیگر پرچمداران خود، بلکه فقط برای گوشی‌های سری نوت ۹ انحصار زمانی می‌کند. همچنین مشخص نیست از این انحصار، سود اپیک گیمز به چه ترتیب خواهد بود. با این حال نباید فراموش کرد که این روزها تب بسیار فراگیری پیرامون این بازی وجود دارد و علیرغم وعده اپیک گیمز، هنوز بازی برای سیستم‌عامل‌های اندرویدی عرضه نشده است.

 
 
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.