نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 02 آبان 1397
ساعت 10:30

بازی Yomawari: The Long Night Collection برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود

0 از 5

بازی Yomawari: The Long Night Collection در هفته آینده برای کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

شعبه کشور آمریکا استودیو «نیپان ایچی سافت‌ور» (Nippon Ichi Software America یا به اختصار NIS America) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، با انتشار تریلری از بازی Yomawari: The Long Night Collection برای کنسول نینتندو سوئیچ شرکت ژاپنی نینتندو رونمایی کرد. این بازی که در واقع یک باندل است، شامل دو بازی به نام‌های Yomawari: Night Alone و Yomawari: Midnight Shadows می‌شود که با قیمت ۴۰ دلار به فروش خواهد رسید. تریلر منتشر شده تصاویری از گیم‌پلی بازی‌ها را به نمایش می‌گذارد که شامل دوری پروتاگونیست مجموعه از هیولا‌ها در یک محیط تاریک، آن هم فقط با استفاده از یک چراغ قوه، می‌شود. بازیکنان در این بازی‌ها، به دنبال پیدا کردن آیتم‌های مخفی در محیط و حل کردن پازل‌ها و معما‌های مختلف خواهند پرداخت و در این میان نیز از دست هیولا‌های ترسناک فرار خواهند کرد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده کرده و نظرات خود را با ما و دیگران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

وبسایت رسمی استودیو NIS America همچنین یک نسخه محدود یا همان Limited Edition از بازی Yomawari: The Long Night Collection را با قیمت ۵۵ دلار لیست کرده است که شامل یک جعبه کلکسیونی در کنار تعدادی پین، یک پوستر زیبای دو طرفه و کتاب هنری سری می‌شود. در ادامه شما می‌توانید تصاویر مربوط به این نسخه را مشاهده نمایید:

بازی Yomawari: The Long Night Collection در تاریخ هشتم آبان‌ماه ۹۷ (۳۰ اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی) به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای کنسول نینتندو سوئیچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.