نویسنده: میلاد شجری جمعه، 16 شهریور 1397
ساعت 11:30

تریلر تبلیغاتی بازی Forza Horizon 4 منتشر شد

0 از 5

شرکت مایکروسافت به تازگی تریلر تبلیغاتی جدیدی از بازی Forza Horizon 4 منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت مایکروسافت امروز تریلر کاملا جدیدی از بازی موردانتظار جهان آزاد و ریسینگ Forza Horizon 4 محصول استودیو پلی‌گراند گیمز، منتشر کرده است. این تریلر به طور اساسی شامل نمایشی از حضور موریس لامارچ برای صداپیشگی تریلر است که ظاهر مشکلی با اسکریپت دارد. در این میان، ما همچنین شاهد نمایش جذاب و خیره کننده‌ای از گیم‌پلی بازی Forza Horizon 4 و خودرو‌های موجود در آن هستیم.

بازی Forza Horizon 4 محصول جدید استودیو بااستعداد پلی‌گراند گیمز (Playground Games) است که اولین‌بار در جریان کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2018 معرفی شد. نسخه جدید «فورتزا هورایزن» این‌بار در کشور بریتانیا جریان دارد و از ویژگی‌های جدیدی از جمله فصول پویا بهره می‌برد که با فرا رسیدن هرکدام، تغییرات زیادی در بازی، چه از نظر بصری و چه از نظر گیم‌پلی ایجاد می‌شود و مسابقات جدیدی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۱۰ مهرماه ۹۷ (دوم اکتبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ده) عرضه خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید تریلر مذکور را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.