نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 16 بهمن 1398
ساعت 17:38

شرکت وردلاین برند اینجنیکو، غول صنعت پرداخت اروپا را خرید!

0 از 5

شرکت Worldline در تاریخ 14/11/1398 (3 Feb 2020)، شرکت فرانسوی Ingenico به عنوان یکی از غول‌های صنعت پرداخت اروپا و دنیا را به مبلغ 7.8 میلیارد یورو خرید. تا بتواند به یکی از چهار شرکت برتر صنعت پرداخت در جهان تبدیل شود و گوی سبقت را از رقبایی نظیر شرکت‌های VISAو Master Card  برباید.

به گزارش رویترز، شرکت  Worldline  که خود از شرکت فرانسوی ، فناوری اطلاعات آتوس (ATOS.PA)  متولد شده است در راستای تلاش برای ایجاد سهم خود از معاملات دیجیتال و پرداخت الکترونیک در بازارهای آتی دست به این اقدام زده است. لازم به ذکر است که این شرکت در سال میلادی گذشته نیز موجی از ادغام و جمع آوری شرکت‌ها را در بین رقبای ایالات متحده انجام داده است.

شرکت  Worldline دارای محصولات کاملی از سخت‌افزارها و نرم‌افزارها در حوزه پرداخت می‌باشد که مهمترین آن ترمینال‌های با قابلیت پرداخت الکترونیک یکپارچه(سلف سرویس)، با نام تجاری Valina می‌باشد. این محصول با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دیده شده کاربردهای زیادی در ارائه خدمات پرداخت در حوزه‌های مختلف از جمله جایگاه‌های سوخت و همچنین تجهیز خدمات سلف سرویس در بخش‌های مختلف را دارا می‌باشد. شرکت Worldline  در سال مالی گذشته توانسته با عقد قراردادی چشم‌گیر و قابل توجه، تجهیز خدمات سلف سرویس در کشور سوئد را از آن خود نماید. رشد روزافزون کاربری و تقاضای ترمینال Valina در حال حاضر بگونه‌ایست که مدیر عامل مجموعه، آقای گراپینت آینده شرکت Wordline  را از آن Valina می‌داند.

2

 ژیل گراپینت ، رئیس اجرایی Worldline ، به خبرنگاران گفت: "ما احتمالاً شاهد تحكیم و ثبات بیشتر خواهیم بود"، و تصاحب و مالکیت شرکت  Ingenico ارزش سهام ضمنی 7.8 میلیارد یورو را به شرکت ما اعطا می کند و بلافاصله درآمد جهانی ما را به ازای هر سهم افزایش می‌دهد، بر اساس پیش‌بینی ما تا سال 2024 ، این رقم به ارزش تقریبی 250 میلیون یورو خواهد رسید.

منبع: ویرلن

قاسم ممتاز | 05/02/2020
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.