نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 23 اسفند 1398
ساعت 11:12

مقاصد مدرن گردشگری با مقتدرسیر

0 از 5

با آمدن بهار و تابستان، بهترین زمان سفر به مقاصد ساحلی با تفریح آبی است. جذاب‌‌ترین کشور‌هایی که می‌توانید در ماه‌های آینده به آن‌ها سفر کنید و از تفریحات ساحلی لذت ببرید، تایلند و دبی هستند که با توجه به سلیقه و مدت زمانی که برای سفر در اختیار دارید، می‌توانید از مشاوره کارشناسان سفر در آژانس مقتدرسیر کمک بگیرید و بهترین تور را رزرو کنید.

تور تایلند و اقامت در هتل های ساحلی پاتایا

تور تایلند از آن جهت بسیار مناسب است که در این مقصد گردشگری، تفریح‌های فراوان و هیجان‌انگیزی برای تمام سلیقه‌ها فراهم شده، چه در مناطق شهری و مدرن بانکوک و چه در پوکت و پاتایای زیبا، حسابی خوش می‌گذرانید.

تجربه سفر به یک کشور متفاوت با معابد فاخر و طلایی بسیار دیدنی و جالب خواهد بود، مثلا وات آرون که یکی از معابد بودایی در کرانه غربی رود چائو فرایا است را با تور بانکوک می‌بینید،‌ این معبد به عنوان یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین معابد در این شهر شناخته می‌شود، این معبد که بر روی رود وافو بنا شده، زیبایی دو چندان پیدا کرده است. شروع بازدید از این نقطه، زیباترین تصویر را برای‌تان از این شهر می‌سازد.

در مورد سفر به تایلند تعلل نکنید، این‌ها هم دیدنی‌های تاریخی فراوانی دارد و هم بسیاری از خوش‌گذرانی‌های ساحلی فراهم است. نوشیدنی میوه‌های استوایی بنوشید و یک ماساژ خوب تایلندی بگیرید.

2

در وب‌سایت آژانس مقتدرسیر می‌بینید که تور‌های پیشنهادی متنوع هستند اما بهترین انتخاب می‌تواند انتخاب تور ترکیبی باشد، یعنی اول چند شبی را در بانکوک بگذرانید و پایتخت تایلند را ببینید و بعد به یکی از شهر‌های ساحلی پوکت یا پاتایا بروید.

در بانکوک تفریحات هیجان‌انگیزی دارید، مثل رفتن به باغ وحش سافاری ورلد بانکوک، این‌جا یک باغ وحش با ۲۰۰ هکتار مساحت است که بسیاری از گونه‌های جانوری را در آن‌جا می‌بینید. سوار ماشین‌هایی با محافظ‌های خاص شده و به دل حیات وحش می‌روید و از نزدیک، این حیوانات را می‌بینید.

بهترین جا برای خرید، خود بانکوک است که بهترین برند‌های جهانی و تایلندی را با قیمت مناسب اینجا می‌یاببید.

مراکز خرید معروف در بانکوک

  • مرکز خرید سیام سیام پاراگون
  • مرکز خرید سیام ، ام بی کی (MBK)
  • مرکز خرید فروم فنگ ، ام کوارتیر (EmQuartier, Phrom Phong )
  • مرکز خرید ترمینال ۲۱
  • مرکز خرید سنترال امبسی
  • مرکز خرید سیام
  • پاساژ فشن پلاتینیوم

توصیه می‌کنیم در شهرهای ساحلی زیبا مانند پوکت و پاتایا، هتل‌های چهار و پنج ستاره رزو کنید، این هتل‌ها نسبت به خدمات خوبی که ارائه می‌دهند، بسیار نرخ‌های به صرفه‌ای دارند. تمامی هتل‌های پکیج تور تایلند، دارای صبحانه رایگان هستند و از این وعده روزانه، در بهترین هتل‌های کنار ساحل لذت می‌برید.

بهترین سفرهای بهاری و تابستانه به شهرهای زیبای تایلند، توسط مقتدرسیر برنامه‌ریزی شده‌اند، از همین حالا می‌توانید برای اواخر بهار هم تور پوکت را رزرو کرده و در هتل‌های رمانتیک و ساحلی اقامت کنید. در تمامی مقاصد، یک راهنمای فارسی زبان همراه شماست تا از جاذبه‌های دیدنی شهر بازدید کنید. با دیدن تایلند، عاشق غذاها و سواحل زیبا با ماسه‌های سفید خواهید شد. با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید و بهترین سفر به تایلند را جویا شوید.

تجربه سفری به یادماندنی با تور دبی

دبی در این روزها، هوای گرم و دل‌چسبی دارد که برای تفریحات آبی و دریایی بسیار مناسب است، در بهار، فرصت خوبی برای تجربه سفری لاکچری به دبی است. البته در روزهای تابستان هم، بسیار ارزان می‌توانید تور لوکس دبی را رزرو کنید و از اقامت در هتل‌های پنج ستاره دبی لذت ببرید.

سفرهای دبی با نرخ‌های مختلفی با پروازهای ماهان و ایران ایر به مدت 4 و 5 شب برنامه‌ریزی می‌شوند و از میان هتل‌های لوکس دبی یا حتی هتل‌های ارزان دبی برای سفر بهاری، می‌توانید رزرو کنید.

هتل های خوب در دبی

  • فورچون دیره
  • ای بیس در رقه
  • رویال کونتیننتال
  • ملینیوم پلازا
  • آتلانتیس د پالم
  • ریکسوز د پالم
  • کرون پلازا
  • رامادا

هتل‌های ذکر شده با صبحانه‌های مفصل عربی، برای گردشگران توسط آژانس مقتدرسیر رزرو می‌شوند.

با دوستان و خانواده، برای گذراندن تعطیلات و سفری چند روزه به دبی، برنامه‌ریزی کنید. به سافاری بروید و در کویر شب‌مانی کنید، از غذاهای گوشتی عربی لذت ببرید. دبی به غذاهای خوشمزه عربی و بین‌المللی معروف است، از همبرگر‌های عربی نوش جان کنید و در کافه‌های اطراف خور، نوشیدنی عربی بنوشید.

برای خرید‌های سالیانه و حتی خرید لباس کودکان، دبی بهترین مقصد است. این شهر با مراکز خرید معروف و مجلل که امکانات فراوانی از رستوران و سینما گرفته تا دیدنی‌های جالب و هیجان‌انگیز مقصد خوبی برای تفریح و خرید توامان بشمار می‌رود. در لیست رفتن به مراکز خرید دبی مال، امارات مال و بازار بزرگ دبی را بگنجانید، چون علاوه بر خرید از برندهای معروف اروپایی و آمریکایی، دیدنی‌های فراوان دارد که ساعات خوشی را برای‌تان رقم می‌زند.

در روزهای سفر به دیدن باغ زیبای میراکل گاردن بروید و همانند تکه‌ای از بهشت، با گلها و گیاهان رنگارنگ ساخته شده است، تماشای غروب خورشید، بر بلندای قاب دبی را فراموش نکنید. با کارشناسان آژانس مقتدرسیر برای شرایط تور دبی تماس بگیرید.

منبع: ویرلن

قاسم ممتاز | 13/03/2020
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.