نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 16 ارديبهشت 1399
ساعت 11:42

3 شغل پردرآمد فنی که آینده شغلی شما را متحول می کند

4.5 از 5

امروزه همه ی افراد به دنبال این هستند که برای خود شغلی دست و پا کنند و آینده شغلی خود را از طریق شغل مناسب تغییر دهند شغلی که درآمد بالایی داشته و از بازار کار عالی برخوردار باشد. برخی از این مشاغل نیاز به تحصیلات دانشگاهی داشته که برای رسیدن به تحصیلات باید زمانی طولانی 3 تا 6 سال را سپری کرد.

 به همین منظور در این بخش قصد داریم مشاغلی را معرفی کنیم تا با یادگیری مهارت های لازم آن ها فرصت عالی برای خود به ارمغان بیاورید و در انتظار شغل در شرکت های دیگر نباشید. در این مقاله به صورت اختصار سه حرفه را معرفی می کنیم که با کسب تخصص در آنها می توانید آینده شغلی خود را متحول کنید، با ما همراه باشید.

شغل جدید و پردرآمد تعمیرات ایسیو خودرو

ایسیو یکی از مهم ترین قطعات خودروهای امروزی است و  به عنوان کامپیوتر ماشین شناسایی شده و از آن به عنوان واحد کنترل الکترونیک خودرو یاد می کنند. این قطعه قدرتمندترین کامپیوتر خودرو بوده که خروجی‌ها سیستم را برای کنترل ورودی ها نظارت می کند. ایسیو دارای سنسورهایی هستند که شناسایی مشکلات متناوب فنی خودرو را بسیار آسان می کند. بنابراین می توان گفت این برد نقش مهمی در خودروها داشته و خراب شدن آن مشکلات بسیاری را به همراه خواهد آورد.

با توجه به جدید بودن عمر ایسیو خودرو، پیچیدگی و حساس بودن آن، همچنین نقش مهم ایسیو در عملکرد صحیح خودرو می توان گفت تعمیرات ای سی یو از جمله مشاغلی است که بازار کار عالی و پردرآمدی داشته که هنوز اشباع نشده است.

برای ورود به این بازار کار تنها کافیست تخصص لازم را از طریق گذراندن دوره های آموزش تعمیرات ایسیو خودرو در آموزشگاهی معتبر به دست آورید. با شرکت در دوره های ایسیو با پرداخت هزینه ای ناچیز کلیه مهارت های لازم برای ورود به این حرفه را به دست آورده و با ورود به بازار کار تعمیرات ایسیو در مدت کوتاهی هزینه دوره آموزشی را جبران کرده و آینده شغلی خود را متحول کنید.

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات ایسیو در کشور است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و متناسب با نیازهای بازار کار دوره تعمیرات ECU را برگزار می نماید. بنابراین پیشنهاد می کنیم پیش از ورود به این شغل حتما در دوره های آموزش تعمیرات ایسیو خودرو این آموزشگاه ثبت نام کنید.

2

شغل محبوب و پردرآمد تعمیرات موبایل

در دنیای امروز کمتر کسی را می توان دید که با موبایل کار نکرده و ساعاتی از روز خود را به کار کردن با این وسیله اختصاص ندهد. امروزه نیاز بشر به تلفن های هوشمند بسیار زیاد است و افراد بسیاری از فعالیت های روزمره خود را از طریق این وسیله انجام می دهند. به دلیل کثرت این دستگاه ها، قاعدتا میزان خرابی های احتمالی تلفن همراه بیشتر از قبل شده بنابراین با به دست آوردن مهارت های لازم این شغل می توانید موفقیت های زیادی در این کسب و کار به دست آورده و آینده شغلی خود را متحول کنید.

برای ورود به بازار کار این شغل راه سختی پیش رو ندارید، تنها کافیست دوره های آموزش تعمیرات موبایل را در آموزشگاهی معتبر به دست آورده و پس از آن وارد بازار کار شوید. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کشور است که همه ساله کارآموزان بسیاری را برای ورود به بازار کار این شغل تربیت کرده و وارد بازار کار می کند.

با گذراندن دوره تعمیرات موبایل این آموزشگاه در مدت کوتاهی صفر تا صد تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون را به دست آورده و استادی ماهر در زمینه تعمیرات موبایل شوید و با فعالیت در این شغل آینده شغلی خود را متحول کنید.

3

شغل عالی و پرطرفدار تعمیرات لوازم خانگی

شغل تعمیرات لوازم خانگی از دیگر مشاغل فنی است که همواره از بازار کار عالی برخوردار می باشد و امروزه با توجه به افزایش تنوع لوازم خانگی، استفاده گسترده از آن، افزایش قیمت لوازم خانگی و کاهش قدرت خرید افراد همگی نشان از بازار کار عالی این شغل می دهد.

برای ورود به این شغل شما می بایست مهارت لازم در عیب یابی و تعمیر برد و مکانیکی انواع لوازم خانگی مانند یخچال ساید، یخچال معمولی، یخچال فریزر، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز، چرخ گوشت و سایر لوازم خانگی را داشته باشید زیرا در صورتی که بدون داشتن مهارت های لازم در این شغل اقدام به راه اندازی مغازه تعمیرات لوازم خانگی بزنید در مدت کوتاهی با شکست روبه رو شده و سرمایه خود را از دست خواهید  داد.

بنابراین توصیه می کنیم پیش از ورود و فعالیت در شغل تعمیرات لوازم خانگی حتما دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی را در آموزشگاه فنی سپری کنید. در این آموزشگاه ها تمامی مطالب لازم برای فعالیت در این شغل آموزش داده می شود، آموزشگاه فنون برق از جمله بهترین آموزشگاه ها در این زمینه است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی را برگزار می نماید. این آموزشگاه تعمیرات برد و مکانیکی انواع لوازم خانگی را به شما آموزش داده و بستری را برای کارآموزان فراهم کرده است تا به صورت عملی تمامی مباحث آموزشی را تمرین نمایند. بنابراین توصیه می کنیم در دوره های تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه فنون برق شرکت کرده و پس از کسب مهارت های لازم این شغل وارد بازار کار تعمیرات لوازم خانگی شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشگاه فنون برق همچنین بهره مندی از تخفیف های ویژه این آموزشگاه و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان آموزشگاه تماس حاصل نمایید و یا از وبسایت ما بازدید نمایید.

تلفن: 02166576476

وبسایت: fonoonbargh.com

قاسم ممتاز | 05/05/2020
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.