نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 19 ارديبهشت 1399
ساعت 15:17

G4h.ir یک وبسایت نوستالژی برای بازی های دهه شصت و هفتاد! مطلب ویژه

5 از 5

G4H.ir یک وبسایت ایرانی است که شامل بازی های نوستالژیک مانند سوپرماریو، شورش در شهر، سونیک سگا و صدها بازی دیگر است. نکته جالب اینجاست که می‌توانید با مرورگر کامپیوتر ویا موبایلتان به صورت آنلایت بازی کنید. همچنین بازی های پلی استیشن1 بسیار آسان با یک کلیک روی کامپیوتر شما نصب می شوند!

1

بازهای نوستالژیک و قدیمی برای تمامی افراد دهه 60 خاطره انگیز هستند و این بازی ها حس خوشایندی را در این افراد به وجود می آورند. کودکان دهه 60 مانند کودکان امروزی به فضای مجازی و امکانات اینترنتی دسترسی نداشتند ویکی از معدود تفریحات این افراد بازی های میکرو و آتاری بود.

با توجه به اینکه یکی از ویژگیهای منحصر به فرد انسانها مرور خاطرات دوران کودکی است، یادآوری این بازی ها و دسترسی آنلاین به آنها برای بازی به  بازآفرینی حس خوشایند کودکی کمک می کند. همچنین بسیاری از گیمرها تمایل دارند همه نوع بازی اعم قدیمی و جدید را تجربه کنند. به همین دلیل قشر زیادی از افراد به دنبال سایتی مناسب برای پاسخگویی به نیازهای خود هستند!

G4H سایتی است که تمامی سلایق را راضی نگاه می دارد!

G4H بازی های آنلاین بسیاری را در دل خود جای داده است و گزینه ای مناسب برای عاشقان بازی های کامپیوتری به شمار می رود. افراد با هر سن و هر سلیقه ای می توانند واردی این سایت شوند و با توجه به علایق خود به جستجوی بازی مورد نظر بپردازند.

2

دیگر نیازی نیست گیمر های ایرانی برای یافتن بازی مورد علاقه خود تنها به این دلیل که نمی توانند آن را در سایت های ایرانی پیدا کنند، وارد سایتهای خارجی شوند. یکی از چشم اندازهای G4H تبدیل شدن به مرجعی برای گیمر های ایرانی است و تیم حرفه ای این سایت در حال تلاش برای رسیدن به این هدف هستند. در این سایت میتوانید آرشیو کاملی از بازی های قدیمی کامپیوتر پیدا کنید.

بنابراین تنها با یک کلیک و به راحتی می توانید وارد این سایت شوید و از منوهای آن انواع بازی های زیرخاکی، بازی های آنلاین و بسیاری از موارد دیگری را که به دنبال آن هستید و مرجعی مناسب برای آنها پیدا نمی کنید به راحتی در این سایت پیدا کنید!

هر بازی را که می خواهید به راحتی دانلود کنید و در کامپیوتر خود بازی کنید!

دانلود بازی و استفاده راحت و بی دردسر از آن یکی از مواردی است که برای تمامی گیمرها بسیار مهم است. همیشه این گله و شکایات از سوی گیمرهای ایرانی مطرح است که بازی های مورد نظر را نمی توانند به راحتی از سایت های مربوطه دانلود کنند و یا نصب آنها بسیار دشوار است.

3

G4H با فراهم سازی فایل های آماده انواع بازیها این امکان را برای تمامی گیمرها فراهم ساخته است که به راحتی فایل را از سایت دانلود کنند و تنها با کلیک بر روی گزینه next بازی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنند و به راحتی وارد فضای بازی شوند.

در نصب فایلهای بازی G4H به هیچ گونه فایل جانبی نیازی نیست و سهولت نصب یکی از ویژگی های اصلی بازی های این سایت به شمار می رود.

تنها با یک کلیک در خانه می توانید دنیای بازی نوستالژیک قدیم را دوباره تجربه کنید و یا بازی مورد نظر را به راحتی در کامپیوتر خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

قاسم ممتاز | 08/05/2020
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.