نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 27 مهر 1399
ساعت 15:46

مهم ترین ترفندهای بازی فیفا20 برای شرکت در مسابقات آنلاین فیفا20

0 از 5

بازی فیفا را می توان یکی از جذاب ترین و معروف ترین بازی های ویدیویی دانست. این بازی محبوب، در سراسر دنیا طرفداران زیادی داشته و از همین طریق، محبوبیت و اعتبار قابل توجهی به شرکت الکرتونیک آرتز EA بخشیده است. در ایران نیز بسیاری از گیمرها مشغول بازی فیفا هستند. آخرین نسخه این سری بازی ها، فیفا20 است که با تحولات مثبتی نسبت به ورژن قبلی راهی بازار شد.

بازی فیفا20 از جنبه های متعدد نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده و توانسته بهتر از قبل رضایت گیمرها را جلب کند. هوش مصنوعی بازی در این نسخه ارتقا پیدا کرده و گیم پلی آن بسیار پیشرفت کرده است. نتیجه این تغییر، طبیعی تر شدن بازی و شباهت بیشتر آن به محیط بازی واقعی است. این ویژگی البته باعث شده بردن در بازی کمی سخت تر شود.

فیفا20 از آن بازی هایی است که محبوبیت زیادی داشته و گیمرها در کنار هم با آن سرگرم می شوند. در شرایط فعلی که شیوع کرونا زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است، مسابقات فیفا20 آنلاین هم بسیار بیشتر از قبل رواج پیدا کرده اند. گیمرها در خانه خود با کنسول بازی یا رایانه به اینترنت متصل شده و از این طریق می توانند در مسابقات آنلاین فیفا20 شرکت کرده و با سایر بازیکن ها رقابت کنند.

ترفندهای کاربردی در فیفا20 برای مسابقات آنلاین فیفا

مسابقه بازی فیفا ۲۰ به صورت آنلاین، در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما می توانید با اتصال به اینترنت و شرکت در بازی آنلاین فیفا ۲۰، با بازیکنان دیگر رقابت کنید و در صورت برنده شدن در تورنومنت، جوایز ارزنده ای را کسب کنید .در مسابقات آنلاین فیفا (https://ucup.ir/fifa2020-profile/) ، رقابت بسیار حساس است. بازی ها در این مسابقات حساس تر و هیجان انگیزتر هستند و از آن جا که با گیمرهای توانمندی روبرو می شوید، ممکن است بردن بازی ها سخت تر بشود. همین سختی و هیجان بیشتر است که جذابیت خاصی به مسابقات آنلاین فیفا داده است. در این میان یک سری ترفندهای کاربردی هستند که می توانند برگ برنده شما در بازی بوده و شانس پیروزی شما را بیشتر کنند. از جمله:

شوت های زمان بندی شده:

یکی از تغییراتی که از فیفا19 به وضوح شاهد آن هستیم، تغییر در سبک شوت زدن در بازی فیفا است. طراحان بازی کاری کرده اند تا شوت زدن با ظرافت خاصی انجام شود و برای آن که بتوانید یک شوت موثر داشته باشید، باید شوت خود را به دقت زمان بندی کنید. برای آن که بتوانید یک شوت زمان بندی شده خوب بزنید نیاز به تمرین دارید. با تمرین متوجه می شوید که چه زمانی برای شوت کردن مناسب تر است.

اگر در یک موقعیت مناسب قصد شوت زدن داشتید، ابتدا باید دکمه شوت را زده و با نگه داشتن آن قدرت شوت را تعیین کنید و سپس در زمان مناسب بار دوم دکمه شوت را بزنید. دومین باری که دکمه شوت زده می شود باید در حین حرکت پای بازیکن به سمت توپ باشد. هر چه دقیق تر بتوانید این کار را بکنید شوت بهتری خواهید زد.

دفاع بهتر با کنترل دستی مدافع

ارتقای هوش مصنوعی بازی فیفا20 کار را در دفاع سخت تر از قبل کرده است. با این حال می توان با کنترل دستی بازیکن مدافعتان، کاری کنید که مهاجم حریف به سختی از آن عبور کند یا توپ را لو بدهد. برای این کار باید در PS4 از دکمه های R2 و L2 و در ایکس باکس از دکمه های RT و LT به تناوب استفاده کنید. تمرین می تواند کمک زیادی به تسلط شما بکند.

استفاده بیشتر از پاس های زمینی

ارسال پاس های هوایی یا سانتر از دو جناح در نسخ های جدیدتر بازی فیفا سخت تر شده اند و برای داشتن یک ارسال هوایی موفق به مهارت بالایی نیاز است. اما ارسال های زمینی و کم ارتفاع می توانند به شکل موثرتری به یار خودی برسند. برای موفقیت بیشتر در مسابقات آنلاین فیفا20، سعی کنید در موقعیت ها از پاس ها و ارسال های بلند زمینی بیشتر استفاده کنید.

کنترل دروازه بان

در بسیاری از مواقع، کنترل کردن دروازه بان و حرکت دادن او می تواند موقعیت حریف شما را کاملا خنثی کند. البته که این کار باید با احتیاط و ارزیابی مناسب انجام شود تا نتیجه معکوس نداشته باشد. اما به طور کلی، در مواقعی مانند تک به تک شدن یا ارسال کرنر، از دکمه مثلث در PS4 و Y در ایکس باکس برای کنترل و حرکت دروازه بان استفاده کنید.

کنترل تکل ها برای دفاع موثرتر

اگرچه که تکل یک کار ریسکی به حساب می آید و ممکن است با خطر اخراج شدن بازیکن یا در خوشبینانه ترین حالت، جا ماندن او همراه باشد، اما راهکاری موثر برای دفاع بهتر است. یک تکل موثر هم در جای مناسب و هم با زمان بندی مناسب انجام می شود. برای کنترل بهتر تکل دکمه تکل را چند بار سریع پشت سر هم بفشارید. برای تشخیص زمان و جای مناسب تکل هم نیاز به تمرین فراوان است.

برگرفته از وبسایت یوکاپ؛ برگزارکننده مسابقات آنلاین گیم

https://ucup.ir)/)

قاسم ممتاز | 18/10/2020
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.