نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 29 مرداد 1399
ساعت 15:01

وست روم خالق ترسناک ترین اسکیپ روم تهران

5 از 5

اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی از مهیج ترین بازی های گروهی می باشد که می تواند شور و هیجان بازی های کامپیوتری را برایتان در دنیای واقعی شبیه سازی کند. این گروه از بازی ها یکی از گزینه های بسیار مناسب برای افرادیست که دارای روحیه کار گروهی و تیمی بوده و به دنبال تجربه های تازه و حل کردن معماهای مختلف در شرایط استرس زا می باشند. وست روم یکی از اسکیپ روم یا اتاق فرارها در تهران می باشد که ترسناک ترین سناریوها را برای تجربه یک ساعت مهیج طراحی و پیاده سازی نموده است.

اسکیپ روم چیست؟

با کمی جستجو در سایت های بازی بدون شک با نام اتاق فرار یا اسکیپ روم برخورد خواهید داشت و ممکن است این سوال برایتان بوجود آمده باشد که اسکیپ روم چیست و چرا در تمام دنیا تا این حد با استقبال مواجه شده است. اسکیپ روم (escaperoom) نوعی بازی گروهی می باشد که افراد یک تیم در محیط های ترسناک با هیجان و استرس بالا حضور پیدا نموده و برای رهایی از این شرایط لازم است با پیدا کردن سرنخ ها در نهایت معماها را حل کنند. سناریوهای پیاده سازی شده در اتاق فرارهای مختلف با هم متفاوت بوده و اغلب آنها از بازی های کامپیوتری و فیلم و داستان های ترسناک و گاها جنایی الهام گرفته شده اند. ایده راه اندازی اتاق فرار برای اولین بار در سال 2007 توسط کمپانی scarp در ژاپن توسط تاکائو کاتو مطرح و به دلیل هیجان بسیار بالای آن به زودی در تمام دنیا اجرا گردید.

1

اتاق فرار وست روم  

اتاق فرار یا اسکیپ روم برای اولین بار در سال 1394 در ایران اجرا و در حال حاضر در شهرهای مختلف کشورمان در دسترس می باشند. یکی از موفق ترین و هیجان انگیزترین اتاق فرارها در تهران، مجموعه وست روم می باشد که در مجموع دارای دو سناریو قربانی 1 و سوئینی تاد است. دو سناریو اجرا شده در وست روم هر دو در گروه اتاق فرارهای ترسناک قرار گرفته و لازم است افراد تیم در مدت زمان یک ساعت سرنخ ها را با حل کردن معماهای چالش برانگیز بیابند تا در نهایت از اتاق نجات پیدا کنند. وست روم در بلوار فردوس شرق واقع شده و دسترسی به آن آسان بوده و شرایط را برای گروه سنی جوان به منظور تجربه بازی های مهیج و ترسناک فراهم نموده است.

با انتخاب وست روم می توانید یکی از دو اتاق بسیار مهیج را متناسب با روحیات و سلیقه و شرایط جسمی هم تیمی هایتان انتخاب کنید. این دو اتاق فرار شامل موارد زیر می باشند:

اتاق فرار سوئینی تاد

اسکیپ روم ترسناک سوئینی تاد یکی از ترسناک ترین و مهیج ترین اسکیپ روم ها در تهران می باشد که شما را در شرایط بسیار استرس زا قرار داده و تنها راه رهایی از این شرایط حل کردن معماهایی با سطح سختی متوسط خواهد بود. ایده و داستان پنهان پشت سناریوی این اسکیپ روم، از داستان سوئینی تاد؛ آرایشگر دیوانه خیابان فلیت نشات گرفته است. بنجامن بارکر یکی از آرایشگرهای معروف لندن بود که در سالهای بسیار دور با دختر و همسرش زندگی آرامی را در کنار هم سپری می کردند. قاضی ستمگری به منظور در اختیار گرفتن دختر و همسر بارکر برای او پرونده ای ساختگی ایجاد و وی را به استرالیا تبعید کرد. پس از گذشت سالها از این ماجرا، بارکر با نام سوئینی تاد مجدد به شهر محل زندگی خود برمیگردد و قصد دارد تا انتقام این ماجرا را بگیرد. به همین منظور، آرایشگاهی راه اندازی می کند و سر مشتریان خود را با تیغ میبرد و با گوشت آنها شیرنی میپزد.

با ورود به این اتاق تنها یک ساعت زمان دارید تا بتوانید سرنخ ها را از لا به لای وسایل موجود در اتاق بیابید و به کمک آنها معماها را حل کنید. در غیر این صورت شما و هم گروهی هایتان قربانی بعدی سوئینی تاد خواهید بود. معماهای موجود در این اتاق فرار در سطح متوسط بوده و درجه سختی آن خیلی ترسناک می باشد و به همین دلیل افرادی می توانند وارد این اسکیپ روم شوند که از نظر جسمی و روحی در شرایط ایده آلی باشند. برای اینکه بتوانید یک ساعت زندگی خود را در بهترین شرایط با بالاترین سطح آدرنالین سپری کنید، لازم است تیمی 3 تا 7 نفره که همراه واقعی هم باشید را انتخاب کنید و با روحیه تیمی معماها را یکی پس از دیگری حل کنید.

2

اتاق فرار قربانی

هر یک از اسکیپ روم ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند و سناریوهایی که در آنها اجرا و پیاده سازی میشود، تاثیر بسیار زیادی بر میزان رضایت افراد خواهد داشت. اتاق فرار وست روم برای فراهم کردن شرایط بسیار عالی و کاملا مهیج برای افرادی که علاقه زیادی به تجربه ترس دارند، اتاق فرار قربانی را اجرا نموده است. یکی از بهترین ویژگی های این اتاق فرار غیر قابل پیش بینی بودن سناریوی آن می باشد. در واقع شما از قبل هیچ اطلاعی از شرایط بازی و سناریو و داستان های پیش رو نخواهید داشت و این می تواند به مهیج بودن بازی کمک بیشتری کند. البته توجه داشته باشید که نوع معماهای مطرح شده برای این اسکیپ روم در سطح سخت بوده و به همین خاطر لازم است تیم 4 تا 8 نفره باشید تا در نهایت بتوانید در 60 دقیقه و در شرایط بسیار ترسناک به رمز عبور از اتاق دست پیدا کنید.

برای تجربه لحظاتی کاملا هیجان انگیز و ترسناک و به چالش کشیدن ذهن به منظور حل معماهای سخت، می توانید هر یک از سناریوهای اتاق فرار قربانی و سوئینی تاد را از طریق وبسایت این مجموعه به صورت آنلاین رزرو کنید یا با شماره 09019883531 تماس بگیرید. لازم به ذکر است که وست روم در صادقیه، بلوار فردوس شرق، بین خیابان ابراهیمی و علی حسینی، پلاک 368 در محیطی بسیار مهیج و ترسناک و البته خاطره انگیز واقع شده و تجربه ای تازه را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

قاسم ممتاز | 19/08/2020
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.