نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 23 مهر 1401
ساعت 18:37

هتل ارم قشم، یک هتل جذاب ساحلی در جزیره قشم

1 از 5

هتل ارم قشم، هتلی چهارستاره در جزیره قشم است و میزبان بسیار خوبی برای مهمانان جزیره قشم خواهد بود. این هتل زیبا، گواهی استاندارد خدمات گردشگری را از سازمان گردشگری منطقه آزاد قشم دریافت کرده است. افرادی که به فکر رزرو هتل ارزان قیمت  در قشم هستند، می توانند هتل ارم قشم را برای اقامت خود در سفر انتخاب کنند. پیش از رزرو هتل آنلاین، بهتر است ابتدا با امکانات رفاهی هتل آشنا شوید تا بتوانید با اطمینان خاطر برای رزرو هتل ارم قشم اقدام کنید.

چرا هتل ارم قشم را برای اقامت در سفر پیشنهاد می کنیم؟

با رزرو هتل ارم قشم، نیازهای ضروری شما در طول اقامتتان به خوبی تامین می شود و راحتی و آرامش را در طول مدت اقامت خود تجربه خواهید کرد.

این هتل، ساختمانی 5 طبقه است و 96 اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران قشم دارد. اتاق های هتل ارم قشم به 4 دسته اتاق های رو به دریا، اتاق های رو به شهر، اتاق های طبقه همکف و اتاق های طبقه منفی یک تقسیم می شوند. این اتاق ها از نظر امکانات رفاهی با هم یکسان هستند و تنها تفاوت آنها در ارتفاع اتاق ها و چشم انداز آنها است.

اتاق های این هتل بسیار تمیز و دنج هستند و فضای آرامی دارند. متراژ اتاق ها هم بزرگ و دلباز است. در نتیجه در کل روزها و شبهای اقامتتان، آرامش عمیق را در این هتل احساس خواهید کرد.

موقعیت مکانی عالی هتل ارم قشم

وقتی به جزیره قشم بروید، در میدان سعدی این جزیره، هتل چهارستاره ارم را مشاهده خواهید کرد. موقعیت مکانی هتل ارم قشم بسیار عالی است و شما از این هتل دسترسی خوبی به قلعه پرتقالی ها، ساحل دریای خلیج فارس، بازار قدیم قشم، سیتی سنتر 1 و 2، مرکز خرید ستاره قشم، مجتمع تجاری زیتون، پاساژ الماس و... خواهید داشت.

پرسنل بسیار خوش برخورد در هتل ارم قشم

نوع برخورد پرسنل هتل، تاثیر زیادی در تجربه مهمانان هتل می گذارد. در هتل ارم قشم، پرسنل خوش برخورد و حرفه ای مشغول به کار هستند. به محض ورود به این هتل و لابی بزرگ آن، پرسنل هتل ارم قشم را خواهید دید که ضمن خوشامدگویی، مراحل پذیرش شما را انجام می دهند و برای انتخاب اتاق مناسب، شما را راهنمایی می کنند. یکی از نقاط قوت این هتل، وجود کارکنان خوش برخورد است که تمام تلاششان را برای رفع نیازهای مهمانان هتل می کنند و خیلی سریع به درخواستهای مهمانان هتل رسیدگی می کنند.

تمیزی تمام بخش های هتل ارم قشم

در تمام اتاق های هتل ارم قشم، تمیزی و بهداشت کامل برقرار است و بوی تمیزی به مشام می رسد. ملحفه ها، پتوها و سرویس خواب هتل ارم بسیار تمیز و هستند و روزانه تعویض می شوند. در نتیجه اگر به تمیزی هتل محل اقامت خود اهمیت می دهید، هتل ارم قشم را در هنگام ررزو هتل آنلاین انتخاب کنید.

Hotel Eram Gheshm 1

قیمت مناسب اتاق های هتل ارم قشم

همه ما در سفر دوست داریم بودجه سفرمان را عاقلانه خرج کنیم و در هنگام انتخاب هتل، به سراغ هتلهای ارزان قیمت برویم. اگر می خواهید برای رزرو هتل ارزان قیمت در جزیره قشم تصمیم گیری کنید، باید بدانید که هتل ارم قشم از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود؛ زیرا هزینه اقامت در هتل ارم بسیار مناسب است و بدون نیاز به پرداخت هزینه های بالای هتل، اقامت بسیار راحت و لذت بخشی را در این هتل تجربه خواهید کرد.

رستوران ها و کافی شاپ های هتل ارم قشم

هتل ارم قشم رستورانی دوطبقه و بزرگ دارد که انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین المللی را برای مهمانان عزیز سرو می کند. رستوران هتل برای پذیرایی در وعده های صبحانه، ناهار و شام باز است. با رزرو هتل ارم قشم، شما از بوفه رایگان صبحانه هتل بهره مند خواهید شد. ساعت سرو صبحانه در هتل ارم، از ساعت 7:30 تا 9:30 صبح است.

در فصول پاییز و زمستان که هوای قشم مطبوع و خنک می شود، می توان به سفره خانه سنتی هتل رفت که در فضای باز قرار دارد. در این سفره خانه سنتی شما می توانید روی صندلی ها بنشینید و چای یا غذا نوش جان کنید.

در کافی شاپ هتل ارم، شما می توانید انواع نوشیدنی های گرم مانند چای و قهوه، یا نوشیدنی های سرد مانند آبمیوه و کوکتل را نوش جان کنید و از طعم لذیذ انواع کیک و دسر، گلاسه و بستنی لذت ببرید. چشم انداز کافی شاپ هتل رو به دریا است و منظره بسیار زیبایی دارد.

امکانات تفریحی در هتل ارم قشم

همه ما دوست داریم که در هتلی مجهز و هیجان انگیز اقامت داشته باشیم و به همین دلیل به امکانات تفریحی هتل خود توجه می کنیم. برای تفریح در هتل ارم قشم شما می توانید به فضای پیاده روی محوطه هتل ارم بروید و قدم بزنید. همچنین می توانید به سالن بیلیارد هتل بروید و با دوستان و عزیزان خود بیلیارد بازی کنید. یکی دیگر از امکانات این هتل چهارستاره، وجود اتاق ماساژ به همراه صندلی های مخصوص ماساژ در هتل است که مهمانان هتل می توانند از این خدمات آرامش بخش استفاده کنند.

Hotel Eram Gheshm 2

خبر خوب برای خانواده هایی که فرزند خردسال دارند این است که در هتل ارم، فضای بازی مخصوص کودکان وجود دارد که می توانید فرزندتان را به این فضای بازی ببرید و او را سرگرم کنید.

از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در هتل ارم قشم می توان به وجود سالن کنفرانس، آمفی تئاتر، تجهیزات صوتی و تصویری کامل، تلویزیون، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوای مطبوع، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدار باش، خدمات چاپ و پرینت، ترانسفر رفت و برگشت، خودپرداز، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط و روم سرویس اشاره کرد.

قیمت اقامت در هتل ارم جزیره قشم با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در هتل بسیار مناسب است. به همین دلیل است که هتل ارم برای رزرو هتل ارزان قیمت در قشم به شما پیشنهاد می کنیم.

Hotel Eram Gheshm 3

مشاهده انواع صدف ها در هتل ارم قشم

یکی از بخش های جذاب در هتل ارم قشم، کانتر گردشگری است؛ با رفتن به این قسمت شما می توانید با صنایع دستی و سوغاتی های جزیره قشم آشنا شوید و زیباترین صدف ها و جانوران دریایی را به عنوان سوغاتی تهیه کنید.

فاصله هتل ارم تا ساحل دریای خلیج فارس

معمولا در سفر به شهرهای جنوبی ایران دوست داریم طلوع و غروب خورشید را از ساحل دریا تماشا کنیم. برای رفتن به ساحل دریای خلیج فارس لازم است بدانید که فاصله هتل ارم تا کنار دریا، 1.5 کیلومتر است. با 5 دقیقه رانندگی یا 20 دقیقه پیاده روی شما می توانید خودتان را به ساحل دریای خلیج فارس برسانید و زیبایی های دریای جنوب را از نزدیک تماشا کنید.

بنابراین با انتخاب هتل ارم قشم، شما از تمام امکانات رفاهی موردنیازتان در سفر بهره مند خواهید شد و اوقات آرام و لذت بخشی را در این هتل زیبا تجربه خواهید کرد. تمیزی کامل هتل ارم، دسترسی عالی به مراکز مهم قشم، قیمت مناسب، پرسنل خوش برخورد و سرویس دهی خوب از جمله نقاط مثبت این هتل چهارستاره است. به دلیل وجود این امکانات و خدمات کامل است که هتل ارم قشم می تواند میزبان خوبی برای مسافران جزیره قشم باشد.

اگر به دنبال رزرو هتل ارزان قیمت و شیک در قشم هستید، همین حالا برای رزرو هتل ارم در جزیره قشم اقدام کنید. یکی از بهترین راه ها برای رزرو سریع هتل، انتخاب هتل و رزرو هتل آنلاین است که با کمک سامانه سفربازی می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین هتل مناسب خود را انتخاب کرده و رزرو کنید.

قاسم ممتاز | 15/10/2022
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.