نویسنده: قاسم ممتاز شنبه، 05 آذر 1401
ساعت 12:24

معرفی بهترین شخصیت های اپکس لجندز و جزئیات توانایی های هر کاراکتر

3 از 5

اگر جزو آن دسته از گیمرهایی هستید که نمی‌دانید از میان شخصیت های اپکس لجندز کدام را انتخاب کنید، شاید آشنایی با این کاراکترها کمک بزرگی برایتان باشد. هرکدام از شخصیت‌های این بازی دارای قابلیت‌ها و سبک بازی خاص خود هستند که هیجان بیشتری به روند بازی می‌بخشند.

شخصیت های اپکس لجندز

در بازی اپکس لجندز شما در گروه‌های ۳ نفره قرار می‌گیرید. بنابراین تعجبی ندارد که نقشی در انتخاب کاراکترهای دیگر نداشته باشید. اما می‌توانید با توجه به قابلیت‌ها و مهارت هر کاراکتر، با دقت‌ بیشتری شخصیت خود را انتخاب کنید؛ زیرا مهارت‌های بازیکنان یک گروه می‌تواند مکمل یکدیگر باشند. با خرید کوین اپکس لجندز موبایل شما می توانید امکانات و ویژگی های متنوعی را بدست بیاورید تا در پیشرفت سریعتر شما در بازی موثر باشد.

آشنایی با بهترین شخصیت های اپکس لجندز

شخصیت‌های اپکس لجندز هرکدام دارای توانایی‌های پَسیو (Passive)، تاکتیکی  (Tactical) و اولتیمت یا اصلی (Ultimate) هستند. در ادامه بهترین کاراکترها را انتخاب کرده و درباره توانایی‌های هرکدام توضیح خواهیم داد.

اَش (Ash)

دکتر اشلی رید (Dr. Ashleigh Reid) در ابتدا به عنوان کارآموز هورایزن (Horizon) همراه با او بر روی پروژه آیریس کار می‌کرد. آن‌ها به دنبال اثبات وجود ماده‌ای به نام برانتیوم بودند که تنها در سیاهچاله‌های فضایی پیدا می‌شد. در یکی از ماموریت‌ها اشلی به هورایزن خیانت و او را سیاهچاله رها کرد. اشلی علاوه‌بر هورایزن به دیگر اعضای گروه هم خیانت کرد و زمانی‌که زخمی شده و در حال مرگ بود به یک شبیه‌ساز تبدیل شد. اش با توانایی‌های تهاجمی‌اش یکی از مرگ‌بارترین شخصیت‌های اپکس لجندز به‌شمار می‌رود.

توانایی پسیو یا منفعل اش اسکن کردن لوکیشن باکس‌های مرگ و پیدا کردن مکان این جعبه‌ها بر روی نقشه است. این ویژگی به اش در ارسال اطلاعات دقیق درباره موقعیت مکانی دشمن به هم‌تیمی‌ها کمک می‌کند. به کمک توانایی تاکتیکی، اش قادر است برای دشمن دام گذاشته و به اولین انمی که به تله نزدیک می‌شود آسیب جدی وارد کند. توانایی اولتیمت یا اصلی اش ایجاد یک پورتال یک طرفه است تا از یک مکان به مکان دیگر منتقل شود؛ یک ابزار قدرتمند برای تغییر موقعیت سریع و غیرمنتظره.

اپکس لجندز

بلادهوند (Bloodhound)

« من شکارچی‌ای هستم که خدایان فرستاده‌اند.» بلادهوند (Bloodhound) خود را این‌گونه توصیف می‌کند. هویت بلادهوند نامشخص است. او به‌عنوان یک ردیاب تکنولوژیکی شهرت دارد. این ویژگی از سبک بازی او یعنی شکارچی (Hunter) نشات می‌گیرد. اگر عاشق هیجان شکار هستید و می‌خواهید برای حذف انمی‌های خود به اوتلندز (Outlands) بروید، بلادهوند یک انتخاب مناسب برای شما است.

توانایی پسیو بلادهوند ردیابی است. این توانایی به این کاراکتر اجازه می‌دهد ردپای دشمنان را به‌خوبی ببیند. به کمک این توانایی می‌توانید حضور دشمن را ردیابی کرده و با موفقیت به آن‌ها ضربه بزنید.  توانایی تاکتیکی بلادهوند مشاهده همه انمی‌های پنهان‌شده، تله‌ها و سرنخ‌های درون بازی است. همانطور که از نام این کاراکتر پیدا است، توانایی اصلی او حرکت سریع و شکاردشمنان شناخته می‌شود. بلادهوند یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های اپکس لجندز در تورنومنت‌ها به شمار می‌رود و انتخاب او می‌تواند برد تیم شما را تضمین کند.

بازی اپکس لجندز

جیبرالتار(Gibraltar)

جیبرالتار همان‌قدر که می‌تواند به‌خوبی به دشمن آسیب بزند، در محافظت از مردم بی‌دفاع هم مهارت دارد. او زمانی‌که جوان‌تر بود همراه با دوستش موتور پدرش را دزدید. درحالی‌که از موتورسواری لذت می‌بردند گرفتار رانش زمین شدند و این جا بود که پدرش به کمک آن‌ها آمد. پدر جیبرالتار برای کمک به پسرش و دوست او دست خود را از دست داد. از آن زمان به بعد این پسر زندگی‌اش را صرف کمک به مردم و محافظت از آن‌ها کرد. حس مسئولیت و قدرت این کاراکتر در میان شخصیت‌های اپکس لجندز زبانزد است.

توانایی پسیو جیبرالتار ایجاد یک سپر محافظتی در برابر شلیک دشمنان است. این ویژگی به عنوان یک سد در مقابل آتش دشمن عمل می‌کند. این کاراکتر همچنین قادر است با توانایی تاکتیکی خود یک گنبد محافظتی ایجاد کند که می‌تواند تیم را به مدت ۱۵ ثانیه از آتش شلیک دشمن محافظت کند.

والکری (Valkyrie)

کایری ایماهارا که در این بازی با نام والکری (Valkyrie) شناخته می‌شود، در حقیقت دختر وایپر (Viper) یکی از خلبانا‌های کوبن بلیسک (Kuben Blisk) در تایتان‌فال ۲ است. والکری قصد داشت بلیسک را به دلیل به خطر انداختن جان پدرش که به مرگ او منجر شد بکشد. اما در نهایت پس از ملاقات با بلیسک، والکری به بازی‌های اپکس ملحق شد. او نه‌تنها تنها کاراکتر اپکس لجندز است که می‌تواند پرواز کند، بلکه دارای دو قابلیت پسیو است.

یکی از توانایی‌های پسیو والکری استفاده از جت‌های VTOL است. این جت‌ها به او کمک می‌کنند مدت کوتاهی را در هوا معلق بماند. همچنین با استفاده از جت فایتر HUD می‌تواند انمی‌ها را تا ۲۵۰ متری ببیند. پرتاب خمپاره توانایی تاکتیکی والکری است که به او امکان پرتاب ۱۲ مینی راکت را می‌دهد. اسکای‌دایو یا پرش از یک نقطه به نقطه دیگر توانایی اصلی والکری به‌شمار می‌رود.

ریت (Wraith)

از گذشته ریت اسرارآمیز اطلاعت زیادی در دسترس نیست. تنها چیزی که مشخص است این است که سال‌ها پیش در یک بازداشتگاه بیدار شد بدون آن‌که از گذشته یا هویتش چیزی به خاطر بیاورد. ریت داوطلب شد تا موش آزمایشگاهی آزمایشات علمی همسرش رنه بلیزی (Renee Blasey) باشد. اما رنه به او خیانت و ریت را در مکانی نامشخص حبس کرد. سال‌ها بعد ریت در یک بازداشتگاه بیدار شد. او صداهایی در سرش می‌شنید و بعد از مدتی تصمیم گرفت به این صداها گوش کند. گوش دادن به این صداها قدرت عبور از بعدهای مختلف را به او بخشید.

ریت همیشه یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های اپکس لجندز بوده است. قدرت پسیو این کاراکتر همان شنیدن صداهایی در خلا است. اگر تیم دشمن قصد حمله به شما را داشته باشد این صداها به شما هشدار می‌دهند. قدرت تاکتیکی ریت به او امکان سفر در فضای خلا را می‌دهد.

بنگلور (Banglore)

بنگلور (Banglore) برخلاف ظاهر خشن و نظامی‌اش، دلیل شرافتمندانه‌تری برای حضور در اپکس لجندز دارد. او در طی یک عملیات نظامی از خانواده‌اش جدا شد. اکنون با پیوستن به اپکس لجندز به دنبال جمع‌ کردن پول برای بازگشت به خانه است. توانایی پسیو این کاراکتر حرکت با سرعت بسیار بالا آن هم در مدت زمان بسیار کوتاه است. این ویژگی برای یک بازی که همه‌چیز در آن با سرعت بالایی رخ می‌دهد کاملا ایده‌آل است.

بنگلور به کمک توانایی تاکتیکی خود می‌تواند نارنجک‌های دودزا پرتاب کند. این ویژگی چه در هنگام درگیری با تیم دشمن چه هنگام حمله یا فرار بسیار کاربردی است. در نهایت توانایی اصلی بنگلور که همان بمباران در محدوده وسیع است، می‌تواند یک حمله گسترده به تیم دشمن را به همراه داشته باشد؛ یک حرکت فوق‌العاده که در آخرین لحظات نبرد نتیجه را کاملا به نفع شما برمی‌گرداند. اگر می‌خواهید گروه بزرگی از دشمنان را هدف قرار دهید، بنگلور یک گزینه عالی است.

کوین اپکس لجندز

کاستیک (Caustic)

الکساندر ناکس (Alexander Nox) پیش از آنکه نام کاستیک (Caustic) را برای خود انتخاب کند، یک دانشمند در کمپانی تولیدکننده گازهای آفت‌کش بود. او تصمیم گرفت با آزمایش فرمول‌های قوی‌تر یک تغییر غیر قابل بازگشت داشته باشد. همانطور که از لقب جدیدش پیدا است، قدرت‌های این کاراکتر با سم‌ها و حملات با گازهای سمی گره می‌خورد.

توانایی پسیو کاستیک به او امکان دیدن افراد از میان گازهایی است که به سمت تیم دشمن پرتاب می‌کند؛ کاری که ممکن است ساده به‌نظر برسد اما برتری خوبی نسبت به دشمن به شما می‌دهد. توانایی تاکتیکی کاستیک تله‌های گازی است. این نارنجک‌های گازی پس از شلیک منفجر می‌شوند. توانایی اصلی کاستیک در حقیقت همان توانایی تاکتیکی اوست اما در مقیاس بزرگ‌تر؛ یک انفجار از دودهای سمی در یک منطقه وسیع.

کریپتو (Crypto)

علاوه‌بر بلادهوند یک ردیاب حرفه‌ای دیگر هم به اپکس لجندز پیوسته‌ است؛ ته جون پارک (Tae Joon Park) یک هکر و کارشناس رمزگزاری با لقب کریپتو که البته یک فراری هم محسوب می‌شود. او برای پیدا کردن افرادی که نقشه قتل او را در سر دارند به اپکس لجندز ملحق شده است؛ چه جایی از مرکز توجه برای پنهان شدن بهتر است؟

اگر کریپتو را به عنوان کاراکتر خود انتخاب کنید، با استفاده از توانایی پسیو او می‌توانید پهبادهایی برای شناسایی دشمن بفرستید. این پهبادها از فاصله ۳۰ متری انمی‌ها را مارک می‌کنند تا همه اعضای تیم بتوانند آن‌ها را ببینند. همچنین به کمک توانایی تاکتیکی می‌توانید پهبادهای نظارتی برای شناسایی مناطق اطراف دشمن ارسال کنید. اگر پهباد شما هدف قرار بگیرد باید برای ارسال پهباد بعدی ۴۰ ثانیه صبر کنید.

هورایزن (Horizon)

توانایی پسیو هورایزن پیاده‌روی فضایی یا (Spacewalk) است که با کنترل هوا ضربه ناشی از فرود را کاهش می‌دهد. توانایی تاکتیکی هورایزن با معکوس کردن جریان جاذبه شما و اعضای تیم را به مدت ۱۰ ثانیه در هوا به‌صورت معلق نگه می‌دارد. هورایزن به کمک توانایی اصلی خود می‌تواند یک چاله فضایی ایجاد کند و می‌تواند بازیکنان تیم دشمن را به سمت خود بکشد و با یک انفجار به آن‌ها ضربات سختی وارد کند.

خرید گیفت کارت بازی های موبایل

در تمام بازی‌ها برخورداری از ویژگی ها و امکانات بیشتر باعث موفقیت بازیکنان می شود. یکی از بهترین روش ها استفاده و خرید گیفت کارت‌ بازی می‌باشد. در فروشگاه ونوم استور می توانید انواع گیفت کارت های کمپانی های معتبر دنیا را با قیمت مناسب خریداری کنید.

قاسم ممتاز | 26/11/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.