نویسنده: بازی مگ شنبه، 19 خرداد 1403
ساعت 18:24

روش های به دست آوردن، استفاده و مدیریت هوشمندانه جم در کلش آف کلن

5 از 5

یکی از مهم ترین منابع در بازی کلش آف کلنز جم است. به کمک جم می توانید به روند ساخت نیروها و ارتقا ساختمان ها تا حدود زیادی سرعت ببخشید و با این روش سریع تر لول آپ کنید. استفاده کردن و بدست آوردن جم کلش آف کلنز مسئله بسیار مهمی است که باید حتما به آن توجه کنید. در این مقاله به سراغ معرفی انواع روش های کسب جم و مدیریت بهینه آن در طول بازی خواهیم رفت.

چرا جم کلش آف کلنز مهم است؟

به طور کلی جم، به عنوان پول درون برنامه ای بازی کلش آف کلنز شناخته می شود و از دیرباز تاکنون به کمک آن می توانستید در بازی کارهای مختلفی را انجام دهید. به عنوان مثال می توانید زمان ارتقا نیروها را با پرداخت جم سریع تر کنید یا به کمک خرید جم یا استفاده از آنها ساختمان های خود را با یک کلیک ارتقا دهید. این موضوع برای افرادی که به صورت حرفه ای درحال تجربه کلش آف کلنز، هستند اهمیت زیادی دارد.

چگونه در کلش آف کلنز جم بدست آوریم؟

روش های مختلفی برای کسب جم در بازی کلش وجود دارد. مهم ترین روشی که سوپرسل نیز بر روی آن تاکید می کند، خرید جم می باشد. اما در کنار خرید جم، شما با انجام دادن ماموریت ها، کارهای روزانه، به پایان رساندن بخش گابلین ها و قطع کردن درختان و سنگ های روی نقشه بازی، می توانید روزانه مقدار معینی جم کسب کنید.

کسب جم در بازی هر روز سخت تر می شود و مدیریت کردن مقدار موجودی باعث می شود در لحظات حساس، مثلا در هنگام شروع جنگ قبیله ای، ساختمان های خود را سریع تر لول آپ کنید. این موضوع سبب موفقیت و کسب کاپ بیشتر در بازی خواهد شد و حتی می تواند حریفان شما را نیز کاملا غافلگیر نماید، به همین دلیل جمع آوری جم می تواند کمک بسیاری به پیشرفت شما در بازی داشته باشد.

کاربردهای جم در کلش آف کلنز

بعد از اینکه جم بدست آوردید، می توانید برای بخش های مختلف از آن استفاده کنید. جم ها می توانند سرعت ساخت و ساز، ارتقا ساختمان ها، تربیت نیروها و بسیاری از بخش های دیگر را به طور کامل عوض کند. همچنین به کمک جم، امکان خرید بتل پس، رویدادهای داخل بازی، اسکین ها و بسیاری از ویژگی ها نیز در اختیار خواهید داشت، به همین دلیل باید از آن عاقلانه استفاده کنید.

خرید منابع دیگر به کمک جم

با استفاده از جم در صورت تمام کردن منابع می توانید، مقدار زیادی طلا، اکسیر و اکسیر سیاه از شاپ خریداری کنید. با این روش در زمانی که واقعا احتیاج به خرید این منابع برای ارتقا داشتید، می توانید از جم استفاده کنید. البته این بخش محدود است و شما بسته به ظرفیت قبیله خود، می توانید مقدار معینی از آن را دریافت کنید.

images 1717841634 66642ee2437ac

ارتقا ساختمان ها با یک کلیک

اگر به فکر ارتقا سریع ساختمان ها هستید، با مقداری جم در بازی کلش می توانید ساختمان های خود را سریع و با یک کلیک ارتقا دهید. برای انجام اینکار ابتدا ساختمان خود را در حالت ارتقا قرار دهید و سپس با کلیک مجدد بر روی ساختمان می توانید مقدار جم مورد نیاز برای ارتقا ساختمان را مشاهده کنید. فقط توجه داشته باشید که جم مورد نیاز بسته به اینکه چه مقدار از زمان آپگرید ساختمان گذشته است، از شما کسر خواهد شد.

سرعت در بازی و حمله

اگر نیاز دارید که برای کسب کاپ در یک بازه زمانی خیلی کوتاه، اقدام کنید، می توانید به سراغ استفاده از جم بروید. با این روش تربیت نیروها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و می توانید به کمک آن در روز چندین حمله را انجام دهید. این روش برای جمع آوری غنیمت و کاپ در زمانی که شما جم زیادی دارید، پیشنهاد می شود.

سطح قهرمانان را افزایش دهید

برای اینکه بتوانید از قهرمان خود درنبردها استفاده کنید، می توانید به کمک جم کلش آف کلنز سرعت ساخت و ساز آن را تا چندین برابر افزایش دهید. این در حالی است که هرچه لول قهرمان شما بالاتر برود، جم بیشتری نیاز دارید. از طرفی زمان ارتقا قهرمان ها در بازی بسته به لول متفاوت است و می تواند ارتقا یک لول قهرمان تا چندین روز زمان ببرد و شما امکان استفاده از آن را نخواهید داشت.

خرید شیلد و آنتی اتک

در بخش شیلدها می توانید برای یک بازه زمانی خاص، شیلد تهیه کنید. اگر به دنبال دوری چند روزه از بازی هستید یا می خواهید به مسافرت بروید و کاپ شما اهمیت زیادی دارد، می توانید با صرف مقداری جم برای چندین روز مختلف به کمک جم ها، سپر یا به اصطلاح شیلد خریدار کنید. این شیلد باعث می شود تا حساب کاربری شما در سیستم مبارزه بازی نمایش داده نشود.

images 1717841634 66642ee24cba7

چگونه در بازی کلش آف کلنز جم بدست آورید؟

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، بدست آوردن جم بدون خرید، کار بسیار سختی است و شما برای پیشرفت سریع نیازمند جم خواهید بود. به همین منظور سوپرسل برای جلوگیری از بروز ناراحتی مقداری جم به صورت روزانه و هفتگی به کاربران خود در قالب انجام وظایف مختلف هدیه می شود.

ماموریت ها را تکمیل کنید

در بازی کلش یک بخش داستانی کوتاه نیز در مورد حمله به سرزمین گابلین ها وجود دارد. با انجام دادن مراحل مختلف این بخش، مقداری جم کلش آف کلنز دریافت خواهید کرد. پیشنهاد می شود جم های خود را برای ارتقا تان هال های سنگین و لول بالاتر نگه دارید و با این روش سریع تر پیشرفت کنید. در این بخش مقدار زیادی جم و منابع مختلف در اختیار شما قرار داده می شود.

پاکسازی محیط بازی

در قبلیه شما گاها سنگ ها، درختان و بسیاری از منابع دیگر رشد می کند که می توانید آنها را با کلیک کردن در عرض چند دقیقه از بین ببرید. به کمک این اجزا در محیط بازی نیز به صورت روزانه مقداری جم دریافت خواهید کرد. همچنین در زمین بازی، گاهی با یک باکس جم روبرو خواهید شد که 25 جم کلش آف کلنز به شما خواهد داد. همچنین در برخی از رویدادها و موارد خاص، باکس های جم نیز به شما اهدا می شود که با بازکردن آنها بیش از 50 جم دریافت خواهید کرد.

خرید جم از  وب سایت های مختلف

یکی از روش های کسب جم، خرید آن است. جم در اصل پول درون بازی کلش آف کلنز نیز شناخته می شود و به کمک آن قادر هستید کارهای مختلفی انجام دهید. مثلا برای قهرمان خود اسکین تهیه کنید یا با استفاده از آن ابزارهای شخصی سازی مانند پرچم یا مجسمه از فروشگاه بازی خریداری کنید. به همین منظور خرید مقداری جم برای شما می تواند بسیار مفید باشد. با این روش در مدت زمان کوتاهی می توانید مقدار زیادی جم کسب کنید و آن را صرف ارتقا بخش های مختلف قلمروی خود نمایید. همچنین از این جم ها برای افزایش توان حمله در جنگ های قبیله ای نیز می توانید استفاده کنید.

سخن پایانی

راه‌های به دست آوردن، استفاده و مدیریت هوشمندانه جم در کلش آف کلنز به شما این امکان را می دهند تا بتوانید از این آیتم با ارزش در بازی خود بیشتر استفاده کنید. کاربردهای جم در بازی کلش بسیار متعدد و زیاد است و به عنوان پول درون برنامه ای بازی شناخته می شود. به کمک جم می توانید اسکین های مختلفی را برای قهرمانان خود تهیه کنید.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.