نویسنده: سعید سلیمی سه شنبه، 28 ارديبهشت 1395
ساعت 13:37

راهنمای قدم به قدم Dark Souls III [ بخش اول ]

4.96 از 5

با ارائه این راهنمای قدم به قدم از طرف تیم بازی مگ، تلاش می کنیم تا ضمن پیشرفت در دنیای بازی، دانش نامه ای از تمامی نکات حائز اهمیت بازی نیز فراهم کنیم. بخش اول این راهنما به محتویات اولیه بازی اختصاص یافته، سطح بررسی مطالب بازی نیز برای تمامی سنین در نظر گرفته شده است.

برای دانلود این راهنما به انتهای مطلب مراجعه کنید.

 

این نمونه ی بسیار کوتاهی از ویدئوی بخش اول این سری است

انتخاب دسته / گروه / Class

این انتخاب تاثیر چندانی در پیشبرد جریان بازی ندارد، بنابراین شما در تعیین شخصیت خود آزاد هستید. چنانچه از جمله بازیکنان جدید سری محسوب می شوید، دسته ی شوالیه ها انتخابی مناسب برای شماست (با این انتخاب شما به یک شمشیرِ قابل اعتماد و یک سپر با کیفیت مجهز می شوید)

Dark Souls 3 Walkthrough Knight

انتخاب هدیه ی اولیه / Gift

در بین آیتم های موجود تنها دو هدیه با ارزش هستند؛ Fire Gem و Life Ring. اگر در خیل تازه واردان سری هستید، Fire Gem را انتخاب کنید، با این کار شما می توانید سلاح مورد نظرتان را خیلی زود به عنصر آتش آغشته کنید و آسیبی جدی به دشمنان اوایل بازی وارد نمایید.

تصویر منوی Dark souls 3

نحوه ی لول آپ کردن صحیح

شیوه ای که شما stats خودتان را تغییر می دهید بسیار مهم است، build اصلی شما برای برخی از سلاح ها مهم خواهد بود؛ استحکام و مقاومت (Strength)، چابکی و مهارت (Dexterity)، ایمان و باور (Faith) و هوش و ذکاوت (Intelligence) بیشترین نقش را در افزایش قدرت یک سلاح دارند. هر چند شما نمی توانید از پایداری (endurance)، انرژی (vitality) و توان (vigor) خود غافل شوید. این موارد برای افزایش استقامت شما و افزایش equipment load ضروری می باشند. علاوه بر این luck نیز باعث افزایش آسیب سموم و خون گرفتگی می شود، افزایش Item Discovery نیز کاربرد دیگر این stats می باشد. بنابراین انتخاب یک build مناسب بسیار دشوار است، خوشبختانه شما می توانید دوباره تنظیمات مربوط به ظاهر شخصیتتان و stats وی را عوض کنید. این کار توسط Rosaria, Mother of Rebirth امکان پذیر می باشد.

انتخاب سلاح مناسب

تنوع سلاح های Dark Souls 3 از تمامی بازیهای سری souls بیشتر می باشد، این تنوع به دلیل Skill های منحصر به فرد هر یک از سلاح هاست که می توانند در گیم پلی بازی تاثیر گذار باشند. من به شما توصیه می کنم که از انتخاب تنها یک build در ابتدای بازی پرهیز کنید، شما سلاح ها و طلسم های به مراتب قدرتمند تر و کاربردی تر را خواهید یافت. برای شروع می توانید Deep Axe را که توسط یک میمیک نگه داری می شود تصاحب کنید. شما همچنین با هنر Soul Transposition نیز آشنا می شوید که به شما امکان تبادل روح باس ها با سلاح ها. حلقه ها و طلسم های بسیار قدرتمند را می دهد.

شیوه ی دفاع کارآمد

Armor در Dark Souls 3 قابل ارتقا نیست. بنابراین شما باید دنبال یک ست مناسب بگردید تا برای یک موقعیت خاص قابل استفاده باشد. همچنین شما می توانید مقاومت خود را به وسیله ی حلقه ها، معجزات و مصرف یک سری از قرص ها افزایش دهید. اگر استایل بازی کردن شما به دفاع و جا خالی دادن تمایل دارد، توجه به وزن اهمیت فوق العاده ای دارد.

ارتقا سلاح مورد نظر

در بازی ۱۵ نوع مختلف infusion وجود دارد که توسط آیتم هایی به نام Coals باز می شوند، طیف گسترده ی infusion ها برای هر نوع build ای قابل استفاده می باشد. برخی از سلاح های بازی برای ارتقا نیاز به Twinkling Titanite و یا Titanite Scale دارند (این سلاح ها از حداکثر لولِ ۵ بهره مند خواهند بود، بنابراین لازم است که انتخابی هوشمندانه داشته باشید)

TitaniteScale

ترکیب عناصر گوناگون با سلاح ها ( Infusion )

شما تنها می توانید شمشیرها و سپرهایی که با Titanite Shards آپگرید می شوند را infuse کنید، سایر سلاح ها از این قابلیت بهره مند نمی شوند.

The Ashen Estus Flask

این فلاسک در همان ابتدای بازی پیشروی شماست، کاربرد این فلاسک ها تنها به هنگام ایجاد یک طلسم و یا معجزه قابل مشاهده است و در صورتیکه شما caster نباشید نیازی به همراه داشتن آن ها ندارید. توصیه ی من به تازه وارد ها این است که به سراغ Andre بروید و تعداد فلاسک هایتان را تغییر دهید. نیاز به mana بعید به نظر می رسد، در حالیکه سطح سلامتی شما اهمیتی ویژه دارد.

AshenFlask

پیدا کردن Estus Shard ها

آیتمی که به شما امکان افزایش فلاسک هایتان را می دهد. برای انجام این کار شما باید با Andre صحبت کنید، برای پیدا کردن موقعیت هر یک از این Estus Shard ها به ویدئو فراهم شده مراجعه کنید.

پیدا کردن Undead Bone Shard ها

مقدار HP ای که شما با نوشیدن Estus بدست می آورید با این آیتم افزایش می یابد. شما بایستی پس از تصاحب این آیتم به Firelink Shrine بازگردید تا کارآیی Estus ها را آپگرید کنید (موقعیت تمامی این آیتم ها نیز در ره آورد بازی قابل مشاهده است)

NPC ها

درست مثل همیشه، شما باید NPC های گوناگونی را پیدا کنید و به صحبت با آن ها بپردازید. این NPC ها برای همکاری بیشتر می توانند به Firelink Shrine نقل مکان کنند، بنابراین سعی کنید تا محیط های مختلف را جستجو کنید و پس از بازگشت دوباره آن ها را بررسی کنید. در Firelink Shrine شما یک فروشنده می بینید که به صورت خودکار در این مکان حضور پیدا کرده است (Shrine Handmaid)، با اوردن خاکسترهای به جا مانده از سایر NPC ها نزد وی، آیتم های جدیدی به فهرست موجودی های او اضافه می شوند.

NPC

جستجو

سری Dark Souls جدا از داستان پردازی، تماماً در رابطه با جستجو و پیدا کردن میان برها، باس های فرعی و آیتم های مخفی ست. کشتن دشمنان سر سخت گرچه اختیاریست، اما پاداشی خوب در پیشرو دارد. بنابراین گریز از مهلکه ایده ی جالبی نیست، ما سعی می کنیم راهنماییهای لازم را در این موارد گوشزد کنیم.

حالت آنلاین بازی

این ویژگی نیازمند اکانت PSPlus و یا XboxLive بر روی کنسول هاست. چنانچه عضو این سرویس ها باشید، با خرید white sign soapstone از Shrine Handmaid می توانید به دنیای سایر بازیکنان ملحق شوید. وی همچنین به شما Dried Finger را می فروشد، این آیتم محدودیت احضار کردن بازیکنان به دنیای بازی که در حالت عادی ۴ نفر است را افزایش می دهد و به ۶ فرد می رساند (حداکثر ۴ نفر در حالت co-op و ۲ اینویدر). قابلیت احضار سایرین و یا هجوم به دنیای دیگران نیازمند استفاده از Ember است، ولی شما صرف نظر از وضعیت اِمبِرتان می توانید به دنیای باقی افراد بپیوندید. یک نکته ی مهم در رابطه با سیستم matchmaking بازی این است که؛ این رویه بر اساس لِولِ شخصیت ها و لِولِ سلاحی که استفاده می کنند صورت می گیرد. به این معنی که در صورتیکه سلاح شما زیر +4 باشد، شما با افرادی هم سطح خود تطبیق پیدا می کنید. این شیوه تا حد زیادی مانع PvP هایی می شود که چندین برابرِ شما زور بازو دارند. شما با گذاشتن رمز عبور می توانید به نوعی از این محدودیت بگذرید، این کار به شما اجازه می دهد تا هرکسی را با هم سطح کردن لِولِ کاراکترش با شما به دنیایتان فرا بخوانید.

WhiteSDriedFinger

نحوه ی صحیح مبارزه

تلاش کنید تا به یک سپر مناسب تجهیز شوید و از عناصر لازم برای افزایش مقاومت آن بهره بگیرید. یک اسلحه سنگین و سریع بیابید و مشعل را خریداری کنید. بهترین شیوه ی مبارزه فریب دادن دشمنان به صورت تکی ست. برای اجرای این استراتژی کارآمد می توانید از تیر و کمان و یا throwing knives استفاده کنید، این شیوه برای دشمنان بزرگتر نیز کارساز است، به این صورت که شما بایستی آن ها را به فضاهای کوچکتر بکشانید، سپس می توانید آن ها را به راحتی پشت سر بگذارید.

Status Effects

مشابه با Dark Souls II یک سری از عوامل محیطی بر علیه شما وجود دارد. نفرین در صورت پر شدن خطش درست مثل قبل منجر به مرگ آنی شما می شود، سرمازدگی مانع احیای سلامتی و استقامت شما می شود. خون گرفتگی هم بدون تماس با شما می تواند سطح سلامتیتان را به صفر برساند، این اثر توسط یک سری از دشمنان به شما منتقل می شود و با هجوم زالوها بر بدن شما عمل می کند. برای رفع این اثر می توانید از مشعل استفاده کنید! در نهایت hollowing هم در دنیای بازی وجود دارد که مکانیکی مربوط به داستان بازی در بردارد.

پیمان ها ( Covenants )

توافق ها و Covenant هایی که در Dark Souls 3 وجود دارند، ساختاری مولتی پلیر دارند، شما می توانید با بدست آوردن یک سری از آیتم ها عهد خود را تحکیم ببخشید. برخی از این پیمان ها با یکدیگر تداخل پیدا می کنند که ما برای جلوگیری از این موارد تمامی نکات مورد نظر را به شما گوشزد خواهیم کرد.

پیشگیری جریان بازی

بازی نسبتاً خطی به شمار می رود، هرچند از دست دادن خیلی از جزئیات دور از ذهن نیست. از جمله: trading crow، یک سری از NPC های بازی و

اگر می خواهید کاملترین پیشرفت را در سیر بازی داشته باشید، توصیه می کنیم که از ره آوردی که توسط تیم بازی مگ فراهم شده استفاده کنید تا از نکات ریز و درشت بازی به طور کامل آگاه شوید. New Game Plus بازی هم شامل آیتم های جدید، موقعیت ها و پایانی متفاوت می شود.

باس های بازی

اگر در نبرد با یک باس شکست می خورید، بهترین راهکرد کمک به سایر افراد در همان باس فایت است. با این کار شما می توانید شیوه ی صحیحی از مبارزه با وی را فرا بگیرید. در صورتیکه در حالت آنلاین بازی را تجربه می کنید؛ از رمز عبورِFextraاستفاده کنید تا شخصی به یاری شما بشتابد. در حالت آفلاین نیز می توانید با بازگشت به برخی از مناطق قبلی و farm کردنِ آیتم ها و سولز، سطح تواناییهای کاراکترتان را افزایش دهید و پس از آن به جنگ دوباره با باس مورد نظر بپردازید.

در بخش اول این ره آورد شما به مکان هایی که در عکس زیر ذکر شده است راه پیدا می کنید و پاره ای از موارد اشاره شده را انجام خواهید داد.

Part1

این نکات توصیه های اولیه ی من به شما بود. مسلماً شما با رجوع به راهنمای ویدئویی بازی از مساعدت عمیق تری در برخورد با سایر جزئیات بازی بهره مند خواهید شد. درصورتیکه هرگونه سوالی در رابطه با بازی داشتید از پرسیدن آن ها و در میان گذاشتنشان با ما دریغ نکنید.

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
دانلود اولین قسمت از ره آورد ویدئویی بازی Dark Souls III 1395-02-28 711.7 MB 3,832 Download

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1399
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام ببخشید بازیDark Souls III 1 وقتی وارد بازی که میشی موقعه که باید ادمک را تکان بدهی هن میکند وبیرون میپرد مشکل چیست

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1395
    نظرها: 2
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    تشکر بابت زحماتنون لطفا زیرنویس فارسی بزارید برا فایلهاتون
    مثل بازی last of us

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1395
    نظرها: 1
    تشکر: 3
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    سلام با تشكر فراوان از اين موضوع و زحماتتون.لطفا ميشه تاريخ دقيق قسمتهاي بعدي ويديو رهاورد رو بگيد.من بازي رو بخاطر قسمت سوم متوقف كردم.اگه امكان داره زودتر بذاريد:(l

    ‏IIFlovv از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: ma.fa.6770
    سلام با تشكر فراوان از اين موضوع و زحماتتون.لطفا ميشه تاريخ دقيق قسمتهاي بعدي ويديو رهاورد رو بگيد.من بازي رو بخاطر قسمت سوم متوقف كردم.اگه امكان داره زودتر بذاريد:(l

    سلام به شما دوست عزیز، قسمت سوم سری دارک سولز امشب بر روی سایت قرار می گیره، قسمت چهارم اون هم همین تا آخر هفته قرار می گیره. قسمت های بعدی سری در حال بارگذاری هستند و طی هفته های آینده با سرعت بیشتری ارائه می شن. :vic:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1395
    نظرها: 2
    تشکر: 0
    تشکرشده: 3
    کنسول‌های بازی:

    من تازه شروع کردم به انجام بازی و واقعا راهنمای خوبی گذلشتین فقط اگه میشه نحوه ی مبارزه با باس ها و نقاط ضعف اون ها رو هم بگید:in-lo:

    ‏مهمان و ‏IIFlovv از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: iman pc
    من تازه شروع کردم به انجام بازی و واقعا راهنمای خوبی گذلشتین فقط اگه میشه نحوه ی مبارزه با باس ها و نقاط ضعف اون ها رو هم بگید:in-lo:

    معمولاً یک سری نکات پیش از انجام باس فایت ها در راهنمای ویدئویی بازی درج می شه، با وجود این سعی می کنیم تا با توجه به پیشروی انجام شده در مسیر بازی و در حین برخورد با باس فایت ها در هر بخش این راهنما، نحوه ی مبارزه ی با باس های بازی و شکست دادن اون ها رو توضیح بدیم. :vic:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1395
    نظرها: 5
    تشکر: 2
    تشکرشده: 2
    کنسول‌های بازی:

    می شه بخش های بعدیشو سریع تر بزارین رو سایت؟ من باس ۴ ام بازی گیر کردم :amaz:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 25
    تشکر: 18
    تشکرشده: 31
    کنسول‌های بازی:

    آقا میشه توضیح بدین چطوری پایان سوم بازیُ باز کنیم؟ من یه جا خوندم گفته بودن باید هالویینگتو خوب نکنی و کلی کار دیگه! :amaz:

  • Legend
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 9
    تشکر: 0
    تشکرشده: 25
    کنسول‌های بازی:

    نحوه بازی کردن توسط راهنمای بازی اونقدر حرفه ای هستش که نشه حسرت نخورد
    علی ایحال مطالبی که عنوان شد برای بازیکنانی که برای بار اول یک بتزی نقش آفرینی رو تجربه میکنند قابل ستایش هستش
    با تمام این اوصاف و فارغ از ستایشهایی که اغلب از این بازی میشه سخت بودن بیش از حدش اعصاب خورد کنش میکنه .
    علی رغم اینکه من تمام تلاشمو برای لول آپ کردن کاراکترم کردم باز هم خیلی راحت در مقابل بد من های بازی میمیرم و این موضوع یه مقدار روان پریشی ایجاد میکنه اونقدر که محیطهای فوق العاده بازی رو از دست میدم .
    بارها اتفاق افتاده برای رسیدن به هدفم صرفا دویدم و سعی کردم با هیچکدام از موجودات تو مسیرم درگیر نشم ولی کافیه پرشال یکیشون بهم گیر کنه زارتی میمیرم .
    بنظر من سختیه زیادش از جذابیتش کم کرده
    ماجرای بازی هم که بنوعی پیچیده بودنش مزید بر علت میشه که کلا بعد از یه مدتی زودتر حوصله آدم سر بره
    شاید برای شیفتگان این سبک از بازی دارک سولز 3جالب و قابل ستایش باشه ولی از جمله تقائصش اینه که بنظر من نمیتونه طرفدار جدیدی برای خودش دست و پا کنه و به این طریق میشه گفت بازی رو سازندگانش صرفا برای گروه خاصی ساختنش
    جریان درست مثل این محفلای ادبی میمونه که یه عده میشینن دور هم شعر میگن ولی با شعراشون فقط خودشون حال میکنن ، ای کاش درجه سختیه بازی قابل تغییر بود تا حداقل فرصت یکبار تجربه کردنش فرآهم میشد ، اینهم یه دلیل دیگه برای اینه که به ذات مغرور بودن سازندگان بازی برسیم ، البته این موضوعاتی که بهش اشاره کردم چیزی از ارزشهای دوستمون که راهنمای قدم بقدم بازی رو نوشتند کم نمیکنه ولی من شخصا از بس مردم خسته شدم .

    ‏SirGhas و ‏Ghahreman و ‏Reza Sahabi از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: H.M
    نحوه بازی کردن توسط راهنمای بازی اونقدر حرفه ای هستش که نشه حسرت نخورد علی ایحال مطالبی که عنوان شد برای بازیکنانی که برای بار اول یک بتزی نقش آفرینی رو تجربه میکنند قابل ستایش هستش با تمام این اوصاف و فارغ از ستایشهایی که اغلب از این بازی میشه سخت بودن بیش از حدش اعصاب خورد کنش میکنه . علی رغم اینکه من تمام تلاشمو برای لول آپ کردن کاراکترم کردم باز هم خیلی راحت در مقابل بد من های بازی میمیرم و این موضوع یه مقدار روان پریشی ایجاد میکنه اونقدر که محیطهای فوق العاده بازی رو از دست میدم . بارها اتفاق افتاده برای رسیدن به هدفم صرفا دویدم و سعی کردم با هیچکدام از موجودات تو مسیرم درگیر نشم ولی کافیه پرشال یکیشون بهم گیر کنه زارتی میمیرم . بنظر من سختیه زیادش از جذابیتش کم کرده ماجرای بازی هم که بنوعی پیچیده بودنش مزید بر علت میشه که کلا بعد از یه مدتی زودتر حوصله آدم سر بره شاید برای شیفتگان این سبک از بازی دارک سولز 3جالب و قابل ستایش باشه ولی از جمله تقائصش اینه که بنظر من نمیتونه طرفدار جدیدی برای خودش دست و پا کنه و به این طریق میشه گفت بازی رو سازندگانش صرفا برای گروه خاصی ساختنش جریان درست مثل این محفلای ادبی میمونه که یه عده میشینن دور هم شعر میگن ولی با شعراشون فقط خودشون حال میکنن ، ای کاش درجه سختیه بازی قابل تغییر بود تا حداقل فرصت یکبار تجربه کردنش فرآهم میشد ، اینهم یه دلیل دیگه برای اینه که به ذات مغرور بودن سازندگان بازی برسیم ، البته این موضوعاتی که بهش اشاره کردم چیزی از ارزشهای دوستمون که راهنمای قدم بقدم بازی رو نوشتند کم نمیکنه ولی من شخصا از بس مردم خسته شدم .

    خیلی لطف دارین، ممنونم :vic:
    این سبک از بازی همیشه از الگوهای قدیمی خودش پیروی می کنه. یکی از اون ها صبر کردن و حوصله داشتن برای انجام مبارزات و پی بردن به شیوه ی مبارزات دشمنان هست. در واقع، تا حدود زیادی فلسفه ی بازی منوط به کشته شدن های بسیار برای گیمر و مخاطبش می شه. که این هم خوب محسوب می شه، هم بد. خوبیش اینه که با هر بار مردن شما به سیستمی که دشمنان حرکاتشونو انجام می دن پی می برینُ، با دست پر میان سر وقتشون. بدیش اینه که اگر عجله کنین و یا از ترس دشمن بدون زمان بندی مناسب یک سری حرکاتِ غیر ضروری انجام بدین، متاسفانه وقت خدافظی با شما فرا می رسه :7su
    داستان پردازی بازی هم به همین صورته، بعضی ها شیوه ی غیر مستقیم روایات داستان بازیُ نمی پسندن، در حالیکه باقی افراد از تفسیرهای جامعی که خودشون و به کمک سایرین می سازن لذت می برند. کلاً این سری از بازی ها بیشتر از اینکه سخت باشن جلوه گر سختی و مشقت هستند.:ey:

    ‏Ghahreman و ‏Reza Sahabi و ‏Stick از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    این ره آورد یعنی چی؟ همون واک تروی بازی هست؟ :||


    بله دوست عزیز همان واک تروف یا به عبارتی راهنمای قدم به قدم بازی البته ایشون زحمت کشیدن و علاوه بر قرار دادن اولین قسمت از واک تروف این عنوان یکسری اطلاعات نیز در مورد آیتم ها و ... داده اند تا بازیکنان در طول بازی به مشکل بر نخورند

    ‏مهمان و ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1394
    نظرها: 29
    تشکر: 56
    تشکرشده: 17
    پروفایل psn: Daniiial17
    رتبه لیدربرد psn: 81
    کنسول‌های بازی:

    خیلی عالی، خسته نباشید :7su:7su

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: daniiialll
    خیلی عالی، خسته نباشید :7su:7su

    ممنون :vic:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 25
    تشکر: 14
    تشکرشده: 15
    کنسول‌های بازی:

    آقا من تازه وارد فازِ بازیهای فرام سافتور شدم. ۲-۳ روزیم می شه که دارک سولز گرفتم، فقط خیلی میمیرم :ha:
    دوستم سایت شما رو معرفی کرد، گفت مقاله های زیادی واسه بازیاش دارین. گذاشتم ویدئوتون رو واسه دانلود، اگه همه ی بازی مثل اون ویدئو اولیه باشه که خیلی خوبه

    ‏SirGhas و ‏Ghahreman از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Reza Sahabi
    آقا من تازه وارد فازِ بازیهای فرام سافتور شدم. ۲-۳ روزیم می شه که دارک سولز گرفتم، فقط خیلی میمیرم :ha: دوستم سایت شما رو معرفی کرد، گفت مقاله های زیادی واسه بازیاش دارین. گذاشتم ویدئوتون رو واسه دانلود، اگه همه ی بازی مثل اون ویدئو اولیه باشه که خیلی خوبه

    خیلی هم خوب، اول حضورتون در سایت بازی مگُ خوش اومد می گم. خوشحالم اگه تونستیم کاری کنیم تا باعث راحتی هرچه بیشتر بازی برای گیمرهای ایرانی شیم. :vic:
    شما اگر از شیوه های مبارزه و نکات داخلِ ویدئو پیروی کنین، بعید به نظر می رسه به مشکل خاصی بخورید.

    ‏Reza Sahabi و ‏ma.fa.6770 از این نوشته تشکر کرده‌اند.
بارگذاری بیشتر ...
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.