نویسنده: فرزین احمدی سه شنبه، 30 بهمن 1397
ساعت 17:06

راهمنمای پیدا و ظاهر کردن فیلم عکاسی Hiding در Resident Evil 2

3.75 از 5

در یکی از مراحل Resident Evil 2 شما یک فیلم عکاسی به نام Hiding Place پیدا می‌کند که سرنخ‌هایی در آن نهفته است. در این راهنما به شما می‌گوییم که کجا رول این فیلم را پیدا کنید، کجا و چگونه عکس‌ها را ظاهر کنید و در نهایت چگونه مکان‌هایی که روی عکس‌ها نشان داده شده‌اند را پیدا کنید تا بتوانید یکی از اسلحه‌هایتان را ارتقاء داده و مقداری مهمات بدست بیاورید. با بازی مگ همراه باشید.

کجا رول این فیلم عکاسی را پیدا کنیم؟

در کانال‌های فاضلاب بعد از اینکه موفق شدید دستگیره دریچه T-Bar را پیدا کنید، دری که در آبراهه پایینی (Lower Waterway) است را باز کنید. در اینجا آسانسوری می‌بینید؛ با آن بالا بروید تا به به اتاق کار (Workroom) برسید.

Resident Evil 2 roll film hiding find and develop 1

وقتی وارد اتاق شدید، می‌توانید رول فیلم Hiding Place را روی میزی که در مقابل‌تان است پیدا خواهید کرد.

بازگشت به سالن اصلی ایستگاه پلیس

وقتی در کانال‌ها مشغول جستجو هستید، کلیدی روی دیوار آبراهه پایینی آویزان می‌بینید. آن را برداشته و از آن برای باز کردن اتاق استراحت کارگران (Workers Break Room) که در راهروی بیرون اتاق کار است استفاده کنید.

کابینتی که روی دیوار است را فشار دهید تا یک مسیر مخفی پیدا شود. این مسیر را تا آخر دنبال کنید تا به اتاق مخفی برسید؛ جایی که از آن ایستگاه پلیس را ترک کرده‌ بودید. از دستگیره دریچه استفاده کنید تا دری که به سوی سالن اصلی باز می‌شود را باز کنید.

مکان‌های کلید مرتبط با این فیلم عکاسی

حالا که به ایستگاه پلیس بازگشته‌اید، باید به سه مکان بروید.

تاریکخانه (Darkroom)

به تاریکخانه برگردید و فیلم را با کمک سینکی که در آن جا قرار ظاهر کنید. با این کار دو عکس در اختیار شما قرار خواهد رفت. این عکس‌ها مکان دو آیتم جدید را نشان می‌دهند.

اتاق خبری (Press Room)

به اتاق خبری (واقع در سمت شرقی سالن اصلی) برگردید. کشویی که در میز سمت چپ میکروفون‌هاست را باز کنید. در خط داستانی کیلر شما Needle Cartridges x7 و در خط داستانی لئون مقداری سوخت برای شعله‌اندازتان پیدا خواهید کرد.

Resident Evil 2 roll film hiding find and develop 2

دفتر گروه STARS 

به محض اینکه وارد دفتر گروه STARS شدید، به سمت چپ بپرخید و به دفتری که در درون این اتاق واقع شده بروید. کشوی میزی که آنجا قرار دارد را باز کنید. اگر در نقش کلیر بازی می‌کنید یک خشاب با ظرفیت بالا به نام MQ11 را بدست خواهید آورد که ظرفیت خشاب مسلسل شما را تا 50 گلوله افزایش می‌دهد. اگر در نقش لئون بازی می‌کنید یک آپگرید برای مگنوم‌تان به شما داده خواهد شد.

Resident Evil 2 roll film hiding find and develop 3

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.