نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 28 آذر 1397
ساعت 10:00

سریال Chilling Adventures of Sabrina برای دو فصل دیگر تمدید شد

0 از 5

شبکه نتفلیکس از ساخت ۱۶ قسمت دیگر از سریال Chilling Adventures of Sabrina خبر داد که قرار است در دو بخش منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شبکه نتفلیکس (Netflix) از ساخت ۱۶ قسمت جدید از سریال «ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina) خبر داد. مشابه با آنچه با ۲۰ قسمت ابتدایی سریال اتفاق افتاد، ۱۶ قسمت آینده قرار است در دو بخش یا به عبارتی دو فصل پخش شوند که انتظار می‌رود هر فصل دارای هشت قسمت باشد. مراحل فیلمبردای فصل‌های سوم و چهارم در سال ۲۰۱۹ میلادی و در شهر ونکوور کانادا اتفاق خواهد افتاد. «روبرتو آگویر ساکاسا» نویسنده سریال «ریوردیل» (Riverdale) همانند دو فصل ابتدایی، نویسندگی فصل‌های آینده و همچنین وظیفه تهیه کنندگی اجرایی آنان را برعهده خواهد داشت. گفتنی است که در حال حاضر فصل دوم سریال Chilling Adventures of Sabrina برای انتشار در تاریخ ۱۶ام فروردین‌ماه ۹۸ (۵ آوریل ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده است. در این فصل دو شخصیت جدید به نام‌های دوریان گری با هنرنمایی «جدادیا گوداکر» و آدام مسترز با هنرنمایی «الکسیس دنیسف» به سریال می‌پیوندند.

خالق و تهیه کننده اجرایی سریال Chilling Adventures of Sabrina یعنی روبرتو آگویر ساکاسا در بیانیه‌ای گفت:

درود بر شیطان! من از همکارانم در کمپانی‌های برادران وارنر، نتفلیکس، برلانتی تلویژن و آرچ پروداکشنز برای حمایت از این سریال تاریک با محوریت مشهور‌ترین جادوگر نوجوان جهان، بسیار سپاسگزارم. همچنین برای ادامه روایت ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا، به همراه تمامی عوامل و دست اندرکاران و البته هنرنمایی کرنان شیپکا در نقش سابرینا، بسیار هیجان‌زده هستیم.

«کرنان شیپکا» در نقش سابرینا، «لوسی دیوس» در نقش هیلدا اسپلمن، «میراندا اتو» در نقش زلدا اسپلمن، «میشل گومز» در نقش مری واردل، «چنس پرمودو» در نقش آمبروز اسپلمن، «ریچارد کویل» در نقش پدر بلکوود، «تاتی گابریل» در نقش پرودنس، «راس لینچ» در نقش هاروی کینکل، «برانسون پینچوت»، «جاز سینکلر»، «ابیگا کایون» و «ادلاین رادولف» از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور یافته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.