نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 اسفند 1398
ساعت 15:00

HBO با همکاری نیل دراکمن سریال The Last of Us را می‌سازد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ به تازگی فاش شده که HBO با همکاری خالق سریال «چرنوبیل» و نیل دراکمن، سریال تلویزیونی The Last of Us را می‌سازد.

سونی حدود یک سال پیش، از تاسیس گروه جدیدی با عنوان PlayStation Productions خبر داد که وظیفه اصلی آن‌ها، استفاده از فرنچایزها و دنیاهای داستانی مرتبط با بازی‌های ویدیویی این شرکت برای تولید اقتباس‌های سینمایی یا تلویزیونی بود. در این رابطه، The Hollywood Reporter اخیرا گزارش کرده که گروه PlayStation Productions و کمپانی سونی پیکچرز مشغول همکاری با شبکه HBO برای تولید سریال تلویزیونی اقتباسی از سری بازی‌های «The Last of Us» هستند. با توجه به گزارش جدید، حال فاش شده که «نیل دراکمن» از خالقان این مجموعه بازی قرار است به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی با HBO همکاری و کریگ مزین (Craig Mazin) نیز در تولید این سریال همکاری می‌کند. گفتنی است که Mazin پیش از این برای ساخت مینی‌سریال شدیدا تحسین شده «چرنوبیل» با HBO همکاری داشته است. دراکمن در این رابطه گفت:

از زمان اولین دیداری که با کریگ داشتم، من همزمان به خاطر نحوه روایت داستانی که پیشنهاد کرد و همچنین اطلاعات عمیقی که از The Last of Us داشت حیرت زده شده بودم. با توجه به سریال چرنوبیل، کریگ و HBO زمینه ساخت یک داستان همزمان دلهره‌آور، احساسی و تنش‌زا را در بهترین فرم ممکن ارائه کرده بودند. من همکاران بهتری از آن‌ها برای آوردن داستان The Last of Us به عنوان یک سریال تلویزیونی نمی‌شناسم.

پیرامون این همکاری، کریگ مزین نیز چنین گفته است:

نیل دراکمن بدون هیچ تردیدی، بهترین داستان‌نویسی است که در مدیوم بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کند و The Last of Us شاهکار او محسوب می‌شود. پیدا کردن این شانس که بتوانم اقتباسی از این شاهکار مهیج بسازم، درواقع برای سال‌ها از رویاهای من بوده است، و من واقعا مفتخر هستم که در این پروژه با نیل همکاری می‌کنم.

پیرامون ساخته شدن سریال، مدیر برنامه‌ریزی HBO یعنی کیسی بلویز نیز گفت:

این واقعا یک فرصت هیجان‌انگیز برای ما است تا با کریگ، نیل، کارولین و تیم‌های سونی، ناتی داگ و پلی‌استیشن همکاری داشته باشیم تا دنیای مجازی این بازی تحسین‌شده را به واقعیت بیاوریم.

از دیگر اعضای مشخص شده ساخت این سریال به کارولین استراوس (از تهیه‌کنندگان اجرایی در Six Feet Under و Game of Thrones)، ایوان ولز (مدیر استودیو ناتی داگ) هم به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی اشاره شده است. Chris Parnell از مدیران استودیوهای تلویزیونی سونی پیکچرز نیز در این ارتباط گفته که «سریال تلویزیونی اقتباسی از The Last of Us، تنها یکی از چندین سریالی است که شرکت با همکاری PlayStation Productions قصد تولید اقتباس‌های لایواکشن از آن‌ها را دارد.»

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.