نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 12 فروردين 1399
ساعت 09:00

سونی اکران تعدادی از فیلم‌های خود را به تعویق انداخت

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرده که به خاطر شیوع ویروس کرونا، اکران برخی فیلم‌های جدید خود را به سال ۲۰۲۱ موکول کرده است.

اخیرا فاش شده که شرکت سونی پیکچرز، تقویم اکران تعدادی از فیلم‌های در صف اکران و جدید خود در سال ۲۰۲۰ را به سال آینده میلادی موکول کرده است. این فیلم‌ها شامل Uncharted،Ghostbusters: Afterlife و Morbius هستند و با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، حالا برای اکران در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته می‌شوند. این خبر در ادامه گزارش‌ها از توقف روند ساخت فیلم آنچارتد در هفته اخیر است که تنها چند روز از شروع فیلمبرداری آن می‌گذشت. گفتنی است که شیوع ویروس کرونا همین سرنوشت را تقریبا برای همه فیلم‌های بزرگ سال ۲۰۲۰ نیز رقم زده است. با این حال برخی فیلم‌های دیگر سونی نظیر Venom 2 و Monster Hunter همچنان قرار است در اواخر سال ۲۰۲۰ اکران شوند و تغییری در تقویم اکران آن‌ها دیده نمی‌شود.

سونی پیکچرز پیرامون فیلم‌های با اکران به تعویق افتاده، به موعد اکران جدید برخی نیز اشاره کرده که برای مثال فیلم Marvel's Morbius که قرار بود در اواسط تابستان جاری اکران شود، حالا قرار است در بهار سال آینده روی پرده‌های سینما برود. یک فیلم سینمایی مشترک دیگر از سونی/مارول نیز که البته هنوز معرفی نشده نیز حالا قرار است در اواخر سال ۲۰۲۱ اکران شود؛ گفتنی است که این فیلم هنوز معرفی نشده، به احتمال زیاد سومین فیلم اسپایدر-من در دنیای سینمایی مارول با هنرنمایی تام هالند است. فیلم سینمایی Ghostbusters: Afterlife هم که قرار بود در تابستان امسال اکران شود نیز مشابه فیلم Morbius، حالا برای اکران در بهار سال آینده در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.