نویسنده: هادی سه شنبه، 02 ارديبهشت 1399
ساعت 14:24

کارگردان No Time To Die ایده‌ای متفاوت برای جیمز باند بعدی دارد

0 از 5

کری فوکوناگا (Cary Fukunaga)، کارگردان No Time To Die، اخیرا یکی از ایده‌های اولیه خود برای فیلم جیمز باند بعدی را به اشتراک گذاشته است. این کارگردان در مصاحبه‌ای با مجله Interview گفته که ایده‌ای را تصور می‌کرد به این صورت که کل داستان در ذهن جیمز باند اتفاق بیفتد:

من ایده‌ای داشتم که کل فیلم از اول تا آخر می‌توانست در داخل قلمروی شخصیت شرور اتفاق بیفتد.  این سکانس وجود دارد که سوزنی وارد سر جیمز باند می‌شود که قرار بود باعث شود او همه چیز را فراموش کند و در ادامه او به صورت معجزه‌آزایی با استفاده از یک بمب ساعتی فرار می‌کند. در ادامه او و لیا، آن مکان را منفجر می‌کنند. با خودم فکر می‌کردم چه می‌شد اگر تمام حوادث پیش آمده تا قبل از فصل دوم، همه در ذهن او اتفاق افتاده باشد؟

این تمام صحبت‌هایی بود که فوکوناگا در این خصوص داشته است بنابراین معلوم نیست که آیا تهیه‌کنندگان فیلم، این ایده را وتو کرده‌اند و یا خود فوکوناگا مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است.

فوکوناگا فیلمنامه No Time To Die را به همراه نیل پورویس (Neal Purvis) و رابرت وید (Robert Wade) نوشته است. No Time To Die قرار بود آپریل امسال به سینماها بیاید ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا تا نوامبر 2020 تاخیر خورد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.