نویسنده: Sasan سه شنبه، 22 تیر 1400
ساعت 06:27

حق پخش فیلم جدید اصغر فرهادی در اکثر نقاط جهان به فروش رفت

5 از 5

فیلم جدید اصغر فرهادی با نام «قهرمان» امروز برای اولین بار در جشنواره فیلم کن برای عموم به نمایش در خواهد آمد اما این فاکتور دیده نشدن باعث نشده تا پخش‌کنندگان جهانی، امتیاز این فیلم را در کشورهای محل فعالیت خود پیش خرید نکنند.

آمازون که در فروردین ماه اعلام کرده که حق پخش این فیلم را برای کشور ایالت متحده خریداری کرده، در روزهای اخیر کانادا را هم به مناطق تحت کنترل خود برای پخش این فیلم اضافه کرد. دیگر مناطق فروش رفته در روزهای اخیر روسیه، استرالیا، لهستان، ترکیه، چین، هند و ... هستند و تا این لحظه فقط پخش‌کنندگان بریتانیا برای خرید حق پخش این فیلم پیش قدم نشده‌اند.

فرهادی در سال‌های اخیر همیشه یکی از محبوب‌ترین کارگردانان جشنواره کن بوده و فیلم جدید او هم از روز اول شروع جشنواره امسال، چشم انتظاران بسیاری داشته است. این فیلم که در آن امیر جدیدی، محسن تنابنده و فرشته صدرعرفایی ایفای نقش می‌کنند، ماجرای مردی را روایت می‌کند که به علت ناتوانی در بازپرداخت بدهی در زندان به سر می‌برد و در مرخصی دو روزه خود تلاش می‌کند تا طلبکاران خود را راضی کند اما این تلاش به ظاهر ساده به شکل غیرمنتظره‌ای گره می‌خورد.

قهرمان قرار است در تاریخ یکم دی ماه سال جاری در کشور فرانسه اکران شود.  

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.