نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 12 آذر 1396
ساعت 22:13

سریال Stranger Things برای فصل سوم تمدید شد

0 از 5

نت فلیکس سریال Stranger Things را برای فصل سوم تمدید کرد

برادران دافرز ( کارگردانان سریال) قبلا گفته بودند، که برای ساخت بخش بعدی سریال برنامه ریزی کرده‌اند؛ استیو لیوی (تهیه کننده ی چیزهای عجیب) هم در مصاحبه ها به این نکته اشاره کرد که صحنه‌های بیشتری برای فصل دوم در نظر گرفته شده بودند ولی تصمیم بر این شد تا از آن‌ها برای ساخت خط داستانی فصل سوم استفاده شود.
استیو گفت:

« بعد از پایان فیلمبرداری فصل دوم متوجه بودیم هنوز مسائلی وجود دارد که می‌توان روی آن‌ها کار کرد و تصمیم بر این شد، که برای فصل سوم روی آن‌ها کار کنیم، ولی همگی توافق کردیم تا قطعی شدن موضوع قولی در این مورد ندهیم».

این سریال علمی تخیلی سال قبل توانست با پخش از شبکه نت فلیکس موفقیت بزرگی را کسب کند؛ فصل دوم در ماه اکتبر پخش شد و با اینکه نت فلیکس آمار دقیقی از تعداد بینندگان آن ارائه نداد، اما نیلسن گزارش داد که قسمت اول مجموعه تنها در سه روز ابتدایی نمایش خود توانست 15.8 میلیون تماشاگر را جذب کند. میانگین تماشای سریال Stranger Things در طول ۹ قسمت به طور متوسط 4 میلیون کاربر بوده است.
سریال Stranger Things امسال نامزد دریافت 18 جایزه امی شده بود، که توانست در پنج بخش این جایزه را کسب کند.
برخی از بازیگران این سریال عبارتند از: ویونا رایدر در نقش جویس بایرز، دیوید هاربور در نقش جیم هاپر، فین ولف‌هارد در نقش مایک ویلر و نوا اسچناپ در نقش ویل بایرز.
هنوز در این مورد که آیا همه بازیگران قبلی در فصل سوم مجموعه حضور خواهند داشت و اینکه مرحله تولید فصل سوم سریال چه موقع آغاز خواهد شد اطلاعاتی منتشر نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.