نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 16 دی 1396
ساعت 21:28

فاکس رسما تولید فصل ششم سریال فرار از زندان را تایید کرد

3.8 از 5

شبکه فاکس اخیرا ساخت فصل ششم سریال فرار از زندان (Prison Break) را رسما اعلام کرد

طرفداران فرار از زندان اخیرا خبرهای گوناگونی پیرامون تولید فصل جدید این مجموعه می‌‍شنیدند؛ ابتدا ونت ورث میلر کناره‌گیری خود را از سریال Arrowverse اعلام کرد و سپس دومنیک پرسل خبر از تولید فصل ششم مجموعه در حساب اینستاگرام خود داد؛ اکنون نیز شبکه فاکس رسما این خبر را تایید کرد.

مایکل تورن، رییس بخش سرگرمی فاکس (FOX)، در نشست مطبوعاتی انجمن تلویزیونی سال 2018، خبر از برنامه‌های خود برای تولید فصل جدید فرار از زندان داد؛ او ضمن تایید این خبر، تاکید کرد، که فصل جدید با هر آنچه که طرفداران این مجموعه تاکنون دیده‌اند، متفاوت خواهد بود.

طی این نشست تورن گفت، این فصل حال و هوای جدیدی را برای طرفداران ایجاد می‌کند و استودیو نیز برای آینده مجموعه بسیار هیجان‌زده و امیدوار است.

با توجه به فاصله زمانی هشت ساله بین پایان فصل چهارم و تولید فصل پنجم (با نه قسمت)، این خبر برای طرفداران سریال بسیار شوکه ‌کننده بود.

گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد، که آیا بازیگران اصلی به مجموعه بازخواهند گشت یا بازیگران جدیدی جایگزین آن‌ها خواهند شد؛ پرسل پیش‌تر گفته بود، که کارش با پروژه فرار از زندان به‌پایان رسیده، اما پست اخیر او در اینستاگرام نشان‌دهنده‌ چیز دیگری است، از طرفی اتهامات جنسی که جدیدا علیه رابرت نپر مطرح شده، ممکن است مانع حضور او در این سریال شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.