نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 24 بهمن 1396
ساعت 23:53

کارگردان هری پاتر نویسندگی و کارگردانی فیلم Five Nights at Freddy’s را بر عهده می‌گیرد

0 از 5

سرانجام استارت پروژه‌ی فیلم Five Nights at Freddy’s زده شد

سالیان زیادی است، که صحبت‌های زیادی در مورد ساخت فیلم Five Nights at Freddy’s به گوش می‌رسد و اکنون روز موعود فرارسید؛ مسئله‌ی جالب‌توجه این است، که طبق گزارش ددلاین و هالیوود ریپورتر کارگردان دو فیلم نخست هری پاتر و فیلم تنها در خانه (Home Alone) یعنی کریس کلمبوس، وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی این فیلم که یک بازسازی از بازی ویدیویی به همین اسم است، را بر عهده دارد.

بلوم هاوس پروداکشنز، شرکت تولیدکننده‌ی فیلم‌های ترسناک فعالیت‌های غیرطبیعی (Paranormal Activity)، توطئه ‌آمیز (Insidious) و عنوان تحسین‌شده‌ی برو بیرون (Get Out)، بر روی این فیلم نیز نظارت خواهد داشت. جیسون بلوم موسس استودیو بلوم هاوس، توانست پس از جلب رضایت خالق این بازی شاون کاتون، حقوق این عنوان را برای شرکت خود به ارمغان بیاورد؛ کاتون و بلوم به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم همکاری خواهند داشت.

توییت جدید کمپانی بلوم هاوس، حضور کریس کلمبوس را در این پروژه رسما تایید کرد:

«آقای کلمبوس آیا شما برای فردی آماده‌اید؟»

درحالی‌که کلمبوس بیشتر به‌خاطر فیلم‌های خانوادگی-دوستانه‌اش شناخته می‌شود، اما او سابقه زیادی در نویسندگی آثار ژانر وحشت و رازآلود دارد، آثاری مثل: گرملینز (Gremlins)، احمق‌ها (The Goonies) و شرلوک هلمز جوان (Young Sherlock Holmes)؛ رویکرد او برای تولید فیلمی با بازسازی از یک بازی کامپیوتری جالب‌توجه خواهد بود؛ عنوان اصلی Five Nights at Freddy’s طی سال 2014 منتشر شد و سروصدای زیادی در یوتیوب به پا کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.