نویسنده: محمد مقصودی سه شنبه، 25 ارديبهشت 1397
ساعت 00:38

شان ویلیام اسکات برای فصل سوم سریال Lethal Weapon جایگزین کلین کرافورد می‌شود

0 از 5

فاکس فصل سوم سریال Lethal Weapon را بدون حضور ستاره خود یعنی کلین کرافورد خواهد ساخت

طبق گزارش هالیوود ریپورتر شان ویلیام اسکات جایگزین کلین کرافورد برای فصل سوم سریال Lethal Weapon که اخیرا تولید آن تایید شده است خواهد شد؛ کرافورد به دلیل رفتار بد خود در صحنه فیلم‌برداری از این پروژه کنار گذاشته شد.
تهیه‌کنندگان تلویزیونی کمپانی Warner Bros بعد از مشاهده چندین مورد رفتار بد در هنگام فیلم‌برداری فصل دوم تصمیم گرفتند تا قرارداد کلین کرافورد را برای فصل سوم تمدید نکنند؛ کرافورد بعد از این رفتارهای بد از همه عذرخواهی کرد و اذعان داشت که دلیل عصبانیت او هنگام فیلم‌برداری، صرفا به خاطر شرایط ناامن صحنه بوده است. این بازیگر بعد از اعلام عذرخواهی تصمیم گرفت که بخش قابل ملاحضه‌ای از حقوق باقی‌مانده خود را به عواملی که در این درگیری حضور داشتند ببخشد، تا بدین شکل رضایت استودیو را نیز جلب کند.
بعد از رفتارهای بد کرافورد ادامه تولید این سریال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت، همه این‌ها در شرایطی بود که سریال Lethal Weapon یکی از بهترین سریال‌های درام فاکس طی چند سال اخیر محسوب می‌شد و کم کم رنگ و بوی بین‌المللی به خود گرفته بود.
با حضور اسکات، فاکس قادر است تا این برنامه را برای فصل سوم نیز تمدید کند؛ هنوز مشخص نیست که اسکات قرار است نقش چه شخصی را ایفا کنند، اما موضوع واضح آن است که کاراکتر او همکاری تنگاتنگی با کاراکتر مورتاف (با بازی دیمون وایانس) خواهد داشت. البته شایعات حاکی از آن است که شان ویلیام اسکات می‌تواند نقش برادر کرافورد یعنی مارتین ریگز را در این سریال ایفا کند.
مایکل ثورن رییس کمپانی سرگرمی فاکس طی یک بیانیه گفت:

«شان انتخابی عالی برای اضافه شدن به این گروه از بازیگران فوق‌العاده است؛ سریالLethal Weapon مخلوطی از اکشن، درام و طنز است. ما نمی‌توانیم برای دین شان و دیمون در کنار هم صبر کنیم. مت میلر و تیم معرکه‌اش و همه افراد در کمپانی Warner Bros همکارهای بزرگ و فوق‌العاده‌ای برای ما بودند و ما برای تولید فصل سوم این سریال بسیار هیجان‌زده هستیم.»

جدیدترین فیلمی که اسکات در آن به ایفای نقش پرداخته فیلم Super Troopers 2 است؛ این بازیگر همچنین به خاطر حضور در این فیلم‌ها نیز شناخته می‌شود: Goon، Goon: Last of the Enforcers، Just Before I Go، Cop Out، Movie 43، Role Models، Old School، Jay and Silent Bob Strike Back، Dude، Where's My Car؟، Final Destination و the Ice Age.
فاکس سریال Lethal Weapon را در کنار سریال‌های دیگری چون Empire، Star، The Gifted، 911 و The Resident برای فصل بعدی تمدید کرد؛ البته تمدید این سریال‌ها برای فصلی دیگر موجب ایجاد علامت سوالی در مقابل سرنوشت سریال درام Gotham شبکه DC نیز می‌شود، این سریال می‌تواند با یک فصل کوتاه سیزده قسمتی تعداد مجموع قسمت‌های خود را به 100 برساند.
فاکس همچنین قرار است سریال‌های کمدی Family Guy، Bob's Burgers، The Simpson وLast Man Standing را که سال قبل ABC تولید آن‌ها را کنسل کرده بود احیا کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.