نویسنده: نریمان عبدی پنج شنبه، 11 آبان 1396
ساعت 09:00

چالش آهنگ بازی: معرفی بازی آهنگستان

4.67 از 5

 معرفی بازی «آهنگستان» برای اندروید.

گاهی که حوصله‌تان سر می‌رود و اصلا هم حال انجام بازی‌های بزرگ و وقت ‌گیر را ندارید یک بازی تفننی موبایلی می‌تواند کمی حوصله شما سرجایش برگرداند. اگر از علاقه مندان بازی‌های موبایلی تفننی و همچنین موسیقی و آهنگ‌های پاپ و سنتی هستید پس با بازی مگ همراه باشید و ادامه مطلب را مطالعه کنید.

بازی «آهنگستان» محصول استودیو «شهر فرنگ» یک بازی تفننی است که می‌توانید آن را به صورت رایگان از کافه بازار که لینک آن در ادامه مطلب آمده است، دانلود کنید. این بازی مانند اغلب بازی‌های رایگان موجود دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که برای پیشرفت در مراحل مختلف به آن نیازمند خواهید شد.

سبک این بازی همانطور که گفته شد تفننی بوده و امتیازهای آن بر اساس حدس‌های درستی است که در هر مرحله انجام خواهید داد. شما 10 ثانیه فرصت دارید تا نام خواننده، نام ترانه و یا کلمه حذف شده آهنگی که در حال پخش است را حدس زده وامتیاز خود را به صورت نُت دریافت کنید. هرچه زودتر جواب را حدس بزنید نُت بیشتری دریافت می‌کنید.

Ahangestan Android Game Screenshot 1

بازی از دو بخش اصلی «شعر و ترانه» و «چالش خواننده» تشکیل شده است. در هر بخش شما باید به سوالاتی مربوط پاسخ درست بدهید تا نُت شما افزایش یابد. سوالات دو بخش ممکن است متفاوت باشد، مثلا در بخش چالش خواننده به جای پرسش از خوانند یک آهنگ درباره آهنگ‌ساز آن سوال می‌شود. در بخش شعر و ترانه کاست‌های مختلفی وجود دارد که برای استفاده از آن‌ها باید به اینترنت متصل باشید و آن‌ها را دانلود کنید. پس از دانلود، کاست مربوط باز شده که خود دارای چندین مرحله است و با اتمام همه مراحل آن نوار کاست پایان یافته و تمام امتیازهای شما جمع می‌شود. در بخش چالش خوانند شما یک خوانند را انتخاب کرده و وارد صفحه او می‌شوید و پس از دانلود هر مرحله می‌توانید در مسابقه آن شرکت کنید و امتیاز کسب کنید. امکان ساخت حساب کاربری در این بازی وجود دارد تا از این طریق شما بتوانید با کسب امتیازهای بیشتر رتبه خود را بهبود بخشیده و با دوستانتان رقابت کنید.

همانطور که قبلا اشاره شد، بازی مبتنی بر پرداخت‌های درون برنامه ای است. برای پیشرفت در مراحل مختلف شما گاهی نیاز به خرج کردن بلیط‌های خود می‌شوید که به صورت پیشفرض بازی 100 بلیط در اختیارتان قرار می‌دهد. در صورتی که در مرحله‌ای نیاز به پخش مجدد، حذف یک یا دو گزینه داشته باشید باید از بلیط‌هایتان خرج کنید و برای افزایش آن‌ها چاره‌ای جز استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای ندارید. علاوه بر موارد فوق، از بلیط‌ها در بخش چالش خواننده به شکلی دیگر نیز استفاده می‌شود. اگر شما در اواسط یک مرحله از آن خارج شوید، بازی به شما اجازه ادامه آن مرحله را نداده و یا باید تعداد نُت‌های مناسبی داشته باشید یا بلیط‌های خود را خرج کنید. به هر حال استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای این مشکلات را هم دارد!

Ahangestan Android Game Screenshot 2

طراحی گرافیکی و هنری بازی زیبا و چشم نواز است. در طراحی این بازی از شیوه طراحی فِلَت (Flat) استفاده شده است که بسیار هم جالب است. رنگبندی، طراحی محیط و اشیاء همه به شکل خوبی انجام شده است و شاید یکی از بهترین بخش‌های این بازی همین طراحی هنری و گرافیکی بازی است.

در پایان اگر اهل بازی‌های تفننی هستید و احساس میکنید در موسیقی خیلی اطلاعات دارید حتما بازی آهنگستان را تجربه کرده و در چالش‌های جالب آن شرکت کنید. در ضمن اگر مثل من اصلا اهل پرداخت درون برنامه نیستید، سعی کنید تا جای ممکن نُت جمع کرده و اطلاعات موسیقیایی خود را افزایش دهید. شاید با این کار از شر پرداخت‌های درون برنامه‌ای مزاحم راحت شوید.

    دانلود بازی ایرانی آهنگستان

برچسب‌ها
محتوای بیشتر در این بخش: نقد و بررسی بازی موبایل Super Mario Run »
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.