نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 28 فروردين 1396
ساعت 11:10

هیدئوکوجیما همواره مشغول کار بر روی نمایشنامه و طراحی بازی Death Stranding

4 از 5

در شرایطی که اطلاعات بسیار کمی در مورد بازی آینده آقای Hideo Kojima یعنی Death Stranding داریم اما این کارگردان مشهور همواره به صورت کلی در مورد آن صحبت هایی می کند و اطلاعات جذابی از فلسفه طراحی و شرایط ساخت این بازی در اختیارمان می گذارد. او مجدداً در صفحه توییتر اطلاعات جدیدی در مورد مراحل ساخت و فرآیند توسعه این عنوان به اشتراک گذاشته است.
آقای Hideo Kojima که از او به عنوان نابغه مجموعه Metal Gear یاد می شود، در صفحه توییتر خود تصویری منتشر کرده که در آن یک سی دی پلیر وجود دارد و تندیس افرادی از جمله آقای Mads Mikkelsen را در حالت نشسته بر روی آن نشان می دهد. در قسمت توضیحات این تصویر به این موضوع اشاره شده که او همزمان با کار کردن بر روی نمایشنامه و طراحی بازی Death Stranding  در حال گوش کردن به آلبوم جدید Low Roar با نام Once in a Long, Long While می باشد. می توانید تصویر منتشرشده را در پایان متن مشاهده کنید.
با وجود اینکه این اطلاعات منتشر شده چیز مهمی را یادآور نمی شوند اما باز هم برای طرفداران که بی صبرانه منتظر هستند، تا حدودی خوب است. هم اکنون می دانیم که او به موسیقی نیز علاقه دارد.
Death Stranding از نوع بازیهای اکشن فضای باز در مد تک نفره و چندنفره می باشد که تا کنون فقط برای PlayStation 4 معرفی شده است. هنوز زمان مشخصی برای عرضه این بازی تعیین نشده است. مسئولیت انتشار این عنوان با کمپانی Sony Interactive Entertainment می باشد.

hk

م.حافظ | اخبار | 17/04/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.