Maximilian Degen هنرمند Concept Artist و تصویر ساز مقیم برلین آلمان هست . طراحی های Degen توسط کمپانیهای Pixomondo ,Sony Entertaiment و Moon Studios استفاده شده.
https://bazimag.com/index.php?id=1791&option=com_k2&view=item#sigFreeIdbcd6d37b84
Maximilian Degen هنرمند Concept Artist و تصویر ساز مقیم برلین آلمان هست . طراحی های Degen توسط کمپانیهای Pixomondo ,Sony Entertaiment و Moon Studios استفاده شده.
یک سوالی برای من مطرح هست .
مگر کانسپت آرت ها به این صورت نیستن که به عنوان مثال برای ساخت یک بازی یا انیمیشن قبل از اینکه فضای بازی طراحی بشه در مورد اون صحبت میشه و بعد بر اساس نتیجه ی گفتگو طراح یکسری طرح اولیه ارائه میده ؟
با توضیحاتی که در این مطلب داده شده برداشت من این هست که طراح ابتدا یک سری طرح رو بصورت خودجوش ارائه داده و تولید کننده از این طرح ایده گرفته و بر اساس طرح ایده پردازی کرده . به عبارت دیگه کانسپت آرت الان نقش جرقه ی یک ایده رو بازی کرده .
نمیدونم چرا این طراحی ها من رو یاد کارتون شکارچیان اژدها میندازه
هر دو مورد درست هست
یعنی امکان داره یک کانسپت بیاد تبدیل بشه به یک داستان مثل کمی در مورد Firewatch
یا اینکه کارگردان به طراح کانسپت میگه من یک سری کاراکتر و محیط و اسلحه .. تو این زمان با این شرایط رو میخوام
کانسپت آرتیست با توجه به تجربه ش و استفاده از رفرنس اون محیط و کاراکترها رو خلق میکنه
البته در این بین ممکنه طرح توسط کارگردان یا مسئول جلوه های هنری و کلا افراد بالاتر از اون شخص رد یا تصحیح بشه
تا در نهایت به یک طرح نهایی برسن
شباهت هم بدلیل طراحی پاهای کوتاهتر از بدن ( مخصوصا تو عکس اول براحتی دیده میشه) و البته طراحی اژدها و محیط های قدیمی هست
کلا برای نشون دادن قدرت در افراد میشه از بالاتنه عریض و پهن و کوچکتر کردن طول پاها استفاده کرد چیزی که در اون انیمیشن و طراحی های ایشون استفاده شده
در طراحی نژاد Dwarf یا اشخاص قوی ( و جوانمرد و شجاع یا کم هوش و .. )
در بازی یا فیلم از این مطلب زیاد استفاده میشه .
Admin@BaziMag(dot)com
09155229694 - تلگرام
051-37285407
نظرات (2)