نویسنده: م.حافظ شنبه، 12 دی 1394
ساعت 12:53

بروزرسانی Star Wars Battlefront برای Xbox One ، PS4 و PC

5 از 5

طبق گزارشات اخیر، بروزرسانی جدید بازی STAR Wars: Battlefront برای Xbox One ، PS4 و PC در دست اقدام است که دربردارنده ی آپشن های جدید سبک بازی خواهد بود.

به نظر می رسد که فیدبک های مثبت طرفداران نسبت به سبک های آفلاین موجود این بازی، باعث شد که DICE توسعه دهنده اقداماتی را در جهت فراهم سازی شرایطی برای حق انتخاب بیشتر در رابطه با بازی انجام دهد.

ازآنجاکه بازی Star Wars: Battlefront اساساً به عنوان یک بازی آنلاین در نظر گرفته می شده، درحال حاضر آپشن های آفلاین بسیار محدودی دارد.

طرفداران این بازی خواهان عملیات جنگی و مبارزه های فضایی، و سبک های آفلاین بیشتری هستند اما به نظر می رسد که بروزرسانی جدید فقط تامین کننده ی یکی از خواسته های آنها باشد.

طبق گزارش جدید یکی از طرفداران این بازی، مشخص شد که  DICE فعالانه در حال کار کردن بر روی ارائه ی سبک های آنلاین بیشتری برای بخش Single Player می باشد، که این موضوع توسط EA Customer Experience تایید شده است.

پس از اینکه صحت توسعه ی سبک آفلاین این بازی مورد سوال قرار گرفت، تیم پشتیبانی پاسخ داد:

«توسعه دهندگان در حال فعالیت بر روی این موضوع هستند و تاکنون پیشرفت های چشمگیری در این زمینه حاصل شده است. آنها امیدوارانه در حال کار می باشند ولی هنوز بازه زمانی خاصی را برای عرضه ی بروزرسانی جدید مشخص نکرده اند».

اگرچه در گذشته اشاراتی به قابلیت توسعه ی بازی مذکور در این عرصه شده بود، اما EA یا DICE هیچ  یک از این موضوعات را به طور رسمی تایید نکرده اند.

به نظر می رسد که در DLC جدید بازی Battlefront محتوای Star Wars: The Force Awakens توسعه ای نخواهد داشت.

EA ضمن ارائه ی پک Battle of Jakku تایید کرده است که آنها برنامه های آتی خاصی برای افزودن بمب های تخریبی جدید در این بازی ندارند.

اکانت توییر EA Star Wars تایید کرد که  آنها در حال حاضر بر روی نمایش های سه گانه ی اصلی صحنه ها تمرکز کرده اند و هیچگونه برنامه خاصی در زمینه ی محتوای جدید ندارند.

م.حافظ | اخبار | 02/01/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.