نویسنده: Mr.Berserk شنبه، 12 دی 1394
ساعت 20:46

Survarium عنوانی از تیم سازنده S.T.A.L.K.E.R

3 از 5

Survarium بازی مجانی در سبک شوتر آنلاین  هست  که توسط استودیوی Vostok Games ساخته شده .گرچه بازی رابطه ای با Stalker نداره ولی تیم سازنده از المانهای مشابه  مثل موارد غیر طبیعی و Artifact هایی که به رمانهای علمی تخیلی روسی اشاره داره استفاده کردند.
داستان بازی به اینصورت هست که در سال 2020 یک فاجعه جهانی رخ میده و باعث میشه 90 درصد مردم بمیرن .این فاجعه باعث  گسترش و رشد بسیارسریع درختان و گیاهان میشه و کارخانه های اسلحه سازی و آزمایشگاه ها سعی میکنند با ایجاد متدهایی جلوی این گسترش بی حد و اندازه رو بگیرن
شما بعنوان گیمر در سال  2026 سعی دارید در این محیط خشن زنده بمونید و از خودتون دفاع کنید. شما میتونید به  چهار Faction بازی بپیوندید این Faction ها به منابع مختلفی دسترسی دارن و هرکدوم دارای طرز فکر خاص خودشون هستن که گاهی وقتها این عملکرد و طرز تفکر باعث ایجاد  درگیری بین این گروه و دسته ها میشه .
اینکه گفته شد تیم سازنده بازی Stalker این بازی رو میسازن نه  استودیوی سازنده،به این خاطر هست که استودیوی GCC Games سازنده بازی Stalker در جریان ساخته شدن بازی Stalker 2 بدلیل مشکلات داخلی و نارضایتی رئیس استودیو از روند ساختن قسمت دوم Stalker منحل میشه و بعدا  عده ای از اعضای سابق این استودیو دور هم جمع میشن و با تاسیس استودیو جدید شروع به ساخت بازی Survarium میکنند . به گفته تیم استودیوی Vostok Games این بازی قراره از یک دنیای بزرگتر باشه و کم کم تکمیل تر خواهد شد.
Survarium از طریق شبکه Steam قابل دسترس هست .

 




Mr.Berserk | اخبار | 02/01/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.