نویسنده: فرشاد دوشنبه، 18 دی 1396
ساعت 21:00

تریلر گیم‌پلی جدید بازی Metal Gear Survive

5 از 5

تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Metal Gear Survive منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی Metal Gear Survive، کنجکاوی بازیکنان نسبت به کاری که شرکت «کونامی» (Konami) بر روی آن صورت داده است، بیشتر می‌شود، به همین دلیل اخیراً سایت IGN تریلر گیم‌پلی 6 دقیقه‌ای را از این بازی منتشر کرده است که به نمایش قابلیت‌های منحصر بفرد آن می‌پردازد.

در آغاز تریلر منتشر شده، شاهد گیم‌پلی مشابهی با بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain خواهید بود؛ اصلی‌ترین تفاوت گیم‌پلی دو بازی Metal Gear Survive و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، این است که در Metal Gear Survive بجای مبارزه با افراد دشمن، باید با زامبی‌های «کریستالی» (Crystalline) مبارزه کنید.

از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد عنوان Metal Gear Survive، می‌توان به قابلیت ساخت و ساز آن اشاره کرد؛ شما قادر خواهید بود تا با ایجاد فنس و دروازه‌هایی، مانع حرکت زامبی‌ها شوید؛ ابزار گفته شده همچنین مزیت‌های تاکتیکی را برای شما ایجاد خواهند کرد.

عنوان Metal Gear Survive در تاریخ 20 و 22 فوریه سال 2018 (برابر با 1 و 3 اسفند ماه سال 1396) به ترتیب در آمریکا و اروپا برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

در ادامه شاهد تریلر گیم‌پلی جدید Metal Gear Survive خواهید بود:

در اخبار مرتبط با عنوان Metal Gear Survive، اخیراً سازمان ESRB اعلام نمود که این بازی، برای افراد بالای 17 سال مناسب خواهد بود.

فرشاد | تریلر | 08/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.