نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 27 دی 1397
ساعت 10:00

بزودی یک بسته‌الحاقی برای بازی Celeste عرضه می‌شود

0 از 5

خالق عنوان Celeste اعلام کرد که بزودی یک بسته‌الحاقی رایگان برای این بازی منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ عنوان Celeste که یکی از برترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ میلادی محسوب می‌شود، قرار است یک بسته‌الحاقی رایگان روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ دریافت کند. در کنار این خبر همچنین «مت تورسن»، خالق این بازی، جزییاتی از این بسته‌الحاقی در توئیتر خود به اشتراک گذاشت.

طبق اطلاعات منتشر شده، بسته‌الحاقی رایگان عنوان Celeste شامل یک فصل جدید می‌شود که حاوی تعدادی از سخت‌ترین مرحله‌های داخل بازی است. استیج‌های جدید همچنین شامل آیتم‌ها و مکانیک‌های جدیدی می‌شوند که البته در کنار این موضوع، خبری از توت فرنگی‌های قابل جمع آوری در آن‌ها نیست. این بسته هنوز تاریخ عرضه دقیق و مشخصی ندارد اما  سازنده بازی گفته است که متاسفانه ساخت آن تا فرا رسیدن اولین سالگرد بازی Celeste که مصادف است با تاریخ پنجم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹)، به پایان نمی‌رسد.

پیرامون بازی Celeste گفتنی است که هم‌اکنون این بازی برای مشترکین گلد سرویس ایکس‌باکس لایو رایگان است و کاربران تا پایان ماه جاری میلادی فرصت دارند تا بازی را روی کنسول ایکس‌باکس وان خود تجربه نمایند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.