نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 دی 1397
ساعت 17:00

سازندگان God Of War مبارزات زیادی را از بازی نهایی حذف کردند

4.5 از 5

به گفته کارگردان بازی God of War، طراحی فقط یکی از غول‌های بازی به یک سال و نیم زمان نیاز داشت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کوری بارلوگ (Cory Barlog) کارگردان بازی سال ۲۰۱۸ از نگاه The Game Awards، اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که تیم سازندگان God of War، در ابتدای کار مبارزه‌ها با غول‌های بیشتری (باس فایت - boss fight) را برنامه‌ریزی کرده بودند ولی در نهایت، «بسیاری از آن‌ها» از بازی نهایی حذف شدند. او در این رابطه گفت:

ما غول‌های زیادی را از بازی نهایی حذف کردیم. بسیار زیاد بودند. ما غول‌های خیلی بیشتری داشتیم... این بازی بسیار جاه‌طلبانه‌تر و دیوانه‌وارتر از آنچه که عرضه شد طراحی شده بود. و همین‌طور که شما در مراحل توسعه بازی پیش می‌روید، متوجه می‌شوید که نه!... برخی موارد خیلی بزرگ است و نمی‌توان انجامش داد.

بارلوگ در یک بخش دیگر، توضیح داد که برای مثال طراحی یکی از غول‌ها توسط تیمی ۳۰ نفره، حدود ۱۸ ماه طول کشیده بود و احتمالا اگر همه غول‌های درنظر گرفته شده ساخته می‌شدند، باید یک دهه تا عرضه بازی صبر می‌شد. او در این رابطه گفت:

طراحی یکی از باس‌های بازی توسط ۳۰ نفر از بازی‌سازان تیم، یک سال و نیم طول کشید. وقتی شما به این مسائل توجه کنید، این یک مقیاس بسیار بزرگی بود و می‌توان با برخی دیگر از بازی‌ها مقایسه کرد که روند ساخت و تکمیل نهایی آن‌ها همین مدت یک سال و نیم به طول می‌انجامد.

بارلوگ در یک بخش دیگر از صحبت‌هایش، گفت که تیم طراحی غول‌های بازی، وظیفه مضاعفی هم داشتند که حتی زمان خیلی بیشتری را نسبت به طراحی طلب می‌کرد. به این ترتیب بود که هرچه در مراحل توسعه پیشروی شد، این موضوع بیشتر واقعیت یافت که برخی از این‌ها باید از تمرکز خارج و حذف شوند. او همچنین در یک بخش دیگر، گفت که نحوه مبارزه با ترول‌ها (Troll) طوری بود که ابتدا اصلا قرار نبود تبدیل به نوعی باس فایت شود.

پیرامون این بازی، همان‌طور که اشاره شد God of War مدتی پیش و در جریان رویداد The Game Awards 2018، به عنوان بازی سال ۲۰۱۸ نیز انتخاب گردید. بارلوگ کارگردان این بازی، مدتی پیش هم به جزئیات دیگری از زمان ساخت این بازی اشاره کرده بود، و گفته بود که آن‌ها ابتدا قصد ساخت «بسته‌های الحاقی» نیز برای بازی داشتند که پس از عرضه برای بازی منتشر شود، ولی درنهایت بعد از مشخص شدن اینکه این محتواها، خودشان به قدری بزرگ و جاه‌طلبانه می‌شوند که مثل یک بازی مستقل عمل می‌کنند، سازندگان درنهایت از ساخت DLC نیز برای بازی صرف نظر کردند.

بازی «گاد آو وار»، هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.