نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 05 فروردين 1399
ساعت 12:00

کامیک جدید God of War به وقایع بین GoW III و GoW 2018 می‌پردازد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کامیک بوک اخیرا معرفی شده God of War: Fallen God، وقایع داستانی کریتوس پس از God of War 3 و قبل از God of War 2018 را شرح می‌دهد.

در خط داستانی شخصیت کریتوس در سری گاد او وار، حفره بزرگی میان وقایع پایانی بازی God of War III و نقطه شروع بازی God of War که در سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد وجود دارد. با درنظر گرفتن معرفی سری کامیک‌بوک‌های تازه God of War: Fallen God، طرفداران این مجموعه سرانجام می‌توانند شاهد این باشند که در این مقطع گمشده چه وقایعی برای قهرمان این سری یعنی کریتوس اتفاق افتاده است.

مجموعه کامیک جدید گاد آو وار، مشابه نسخه‌های قبلی توسط انتشارات Dark Horse Comics منتشر می‌شوند، اما برخلاف شماره آخر که به مدت زمان کوتاهی قبل از شروع بازی God of War 2018 می‌پرداخت، داستان در این مجموعه جدید حالا از مدت زمانی دورتر روایت می‌شود. این وقایع، درست پس از پایان ماموریت کریتوس در یونان و شکست دادن زئوس، آتنا و دیگر الهه‌های گاد آو وار ۳ شروع می‌شود. او در این مدت، تلاش می‌کند تا وقایع تلخ گذشته را پشت سر بگذارد، زندگی جدیدی شروع کند و خانواده تشکیل دهد، اما به سرعت متوجه می‌شود که در واقعیت او بزرگ‌ترین دشمن خودش است. انتشارات Dark Horse در رابطه با این مجموعه جدید چنین نوشته است:

God of War: Fallen God وقایع کریتوس پس از شکست دادن زئوس و آتنا را دنبال می‌کند. او باور می‌کند که سرانجام از افسارهایی که او را به بند کشیده بود آزاد شده است، سوار بر قایق به سمت بیابان می‌رود تا میان خودش و خانه و شرمساری‌اش فاصله بیاندازد، ولی درنهایت متوجه می‌شود که خشم و احساس گناهش درست پشت سرش او را دنبال می‌کند. کریتوس خشمش را علیه یک دشمن به کار می‌گیرد که ثابت شده تسخیر ناپذیر است... خودش. با این حال جنگ علیه خود بدون برنده است و تنها باعث دیوانگی می‌شود.

سری جدید کامیک‌های Fallen God مشابه نسخه‌های قبلی، توسط کریس رابرسون نوشته و طرح‌های آن نیز توسط تونی پارکر کشیده شده است و اولین نسخه آن در ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت) منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.