نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 05 فروردين 1399
ساعت 15:00

دلایل اپیزودیک بودن Final Fantasy 7 Remake شرح داده شدند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 7 Remake، اخیرا توضیحات تازه‌ای را پیرامون دلایل اپیزودیک شدن بازی داده است.

زمانی که اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Final Fantasy 7 Remake به شکل یک سری چند قسمتی عرضه خواهد شد، برخی طرفداران اظهار تعجب و برخی دیگر حتی اظهار ناامیدی کردند. این خصوصا از این بابت بود که طرفداران برای تولید و عرضه این بازی سال‌ها صبر کرده بودند و حالا که سرانجام این تصمیم نهایی شده، مجددا باید چند سال دیگر برای تجربه کامل این بازی صبر پیشه کنند. اسکوئر البته قبلا هم به دلیل این تصمیم اشاره کرده بود، ولی Yoshinori Kitase تهیه‌کننده بازی، اخیرا توضیحات کاملی را در این زمینه به اشتراک گذاشته است.

درحال حاضر مشخص است که در بازی در صف عرضه نزدیک Final Fantasy 7 Remake، فقط منطقه میدگار در دسترس بوده و قابل گردش است. در این رابطه، تهیه‌کننده بازی اخیرا گفته که سازندگان درنهایت متوجه شدند که میزان محتواهایی که در Final Fantasy 7 وجود داشت به قدری زیاد بود که نمی‌شد در یک نسخه مجتمع به شکل ریمیک تولید شود. به گفته او، اگر تصمیم به ساخت ریمیک کامل و مجتمع گرفته می‌شد، آن وقت تیم باید تصمیم می‌گرفتند که کدام بخش‌ها از بازی اورجینال بایستی در ریمیک حذف شود تا این بازی به عنوان یک پروژه، عملیاتی شود. این از آن جهت مهم است که سازندگان به خوبی آگاه بودند که طرفداران قطعا از کاستی‌ها و حذفیات ناراحت خواهند شد و از آن مهم‌تر، این که همه ارتقاهای فنی و گرافیکی که برای این پروژه درنظر گرفته شده بود، و به عنوان یک بازی مدرن لایق آن بود زیر سوال می‌رفت؛ موضوعی که دلیل اصلی تایید شدن پروژه در مرحله اول بوده است.

با توجه به این موارد، باید گفت که انتخاب روش تقسیم کردن بازی Final Fantasy 7 به چند نسخه ریمیک تصمیم مناسبی بوده است. با این کار، سیکل تولید بازی در قالب پروژه بهتر پیش می‌رود و سازندگان می‌توانند بدون کاستی نسبت به بازی اورجینال و همچنین بدون در خطر قرار دادن بحث ارتقاهای فنی و گرافیکی، صرفا به تولید یک نسخه بازسازی مدرن و با کیفیت بپردازند. این نسخه‌ها، از جهات بسیاری نسبت به بازی اورجینال نیز برتری دارند و برای مثال صفحات سیاه که پس از برخی رویدادها به نمایش در می‌آمد و سپس بازیکن در لوکیشن جدید کار را از سر می‌گرفت برداشته شدند، و حالا بدون نیاز به اشاره‌های گذرایی که در بازی اورجینال می‌شد، در نسخه ریمیک این اشاره‌ها جای خود را به سکانس‌ها و کات‌سین‌های کامل دادند تا داستان به شکل مناسب روایت شود.

بازی Final Fantasy VII Remake در روز ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.