نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 06 فروردين 1399
ساعت 09:00

ویژگی Photo Mode بازی Death Stranding برای PS4 نیز تایید شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ هیدئو کوجیما انتشار ویژگی Photo Mode برای بازی Death Stranding در پلتفرم پلی‌استیشن 4 را تایید کرده است.

دث استرندینگ آخرین محصول استودیو کوجیما پروداکشنز، در اواخر سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد. در مقطع انتشار، این استودیو تایید کرد که بازی قرار است در تابستان 2020 برای پلتفرم پی‌سی نیز منتشر شود و در این رابطه، چند هفته پیش تاریخ عرضه نسخه PC بازی هم فاش شد. در تریلر معرفی نسخه پی‌سی، چند ویژگی جدید نیز برای این بازی رونمایی شد که یکی از آن‌ها قابلیت Photo Mode بوده است. درحالی که شایعاتی مبنی بر احتمال انتشار همین قابلیت در نسخه PS4 شنیده می‌شد، اخیرا هیدئو کوجیما تایید کرده که این خبرها درست بودند. شما در ادامه توییت اخیر کوجیما را مشاهده می‌کنید:

خبر خوب امروز!

ویژگی Photo Mode معرفی شده برای نسخه پی‌سی Death Stranding برای نسخه PS4 هم اضافه می‌شود. با توجه به درخواست‌های زیاد طرفداران ما درحال بررسی‌های نهایی ویژگی هستیم تا بتوانیم Photo Mode را در قالب آپدیت همین ماه عرضه کنیم.

با توجه به این تایید، ویژگی Photo Mode که اصالتا برای نسخه PC بازی دث استرندینگ معرفی شده بود، حالا چند ماه جلوتر و ابتدا برای نسخه PS4 عرضه می‌شود. نسخه پی‌سی این بازی قرار است در روز ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) منتشر شود و از ویژگی‌های دیگر نظیر پشتیبای از ابعاد تصویر Ultra-Wide و محتواهای مخصوص Half-Life نیز برخوردار است؛ مواردی که البته بعید است به نسخه PS4 بازی راه پیدا کنند.

بازی Death Stranding هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد و نسخه PC بازی نیز در روز ۱۳ خرداد منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫5 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.