نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 اسفند 1398
ساعت 15:00

سونی مدیر جدید استودیو سانتا مونیکا را معرفی کرد

4.67 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به دنبال پیوستن شانون استاداستیل به گوگل استیدیا، سونی Yumi Yang را به مدیریت استودیو سونی سانتامونیکا منصوب کرد.

به دنبال خبر خروج شانون استاداستیل، مدیر باسابقه و قدیمی استودیو سانتامونیکا از این گروه و پیوستن او به تیم بازی‌سازی جدید و فرست پارتی Google Stadia، سونی حالا مدیر تازه‌ای را برای تیم سازنده عناوین بسیار محبوب و پرفروش God of War معرفی کرده است. گفتنی است که آخرین پروژه عرضه شده از استودیو در زمان حضور استاداستیل، بازی سال ۲۰۱۸ God of War بود که رکوردهای فروش بازی‌های PS4 را در زمان خود جابجا کرده بود.

با تصمیم جدید سونی، استودیو سانتامونیکا حالا یک مدیر باسابقه و قدیمی دیگر یعنی Yumi Yang را که در ۱۹ سال گذشته در این استودیو فعال بوده، به عنوان مدیر جدید استودیو انتخاب کرده است. این شرکت همچنین در زمینه جدایی استاداستیل که از بدو تاسیس استودیو، همراه با تیم حضور داشته نیز به نیکی یاد کرده و برای او در ادامه فعالیت حرفه‌ای و کار در استودیو جدید Playa Vista گوگل استیدیا آرزوی موفقیت کرده است. در بخشی از بیانیه سونی درزمینه جدایی استاداستیل، گفته شده که استودیو سانتامونیکا تحت رهبری و هدایت استاداستیل، به شکلی ماهرانه خودش را همراه با فرنچایز عظیمش نوسازی کرد. گفتنی است که استودیو سانتامونیکا قدیمی‌ترین تیم بازی‌سازی سونی در آمریکا که توسط خود این شرکت تاسیس شده است و جدای از کار روی مجموعه «گاد آو وار»، وظیفه حمایت از استودیوها و تیم‌های ایندی را هم برعهده دارد. کمک در ساخت بازی‌هایی نظیر Journey و The Unfinished Swan از آن جمله هستند.

سونی درباره Yang نیز گفته که او تجربه طولانی در زمینه بازی‌سازی تهیه‌کنندگی و مدیریت فرایند توسعه بازی داشته و کاملا در این استودیو فعال بوده است. درحال حاضر مشخص نیست که پروژه بعدی استودیو سونی سانتامونیکا چیست، ولی انتظار می‌رود که بازی بعدی آن‌ها برای پلتفرم پلی‌استیشن 5 عرضه شود. پیش از این شایعاتی نیز وجود داشته که این تیم ظاهرا به شکل همزمان روی دو بازی مختلف کار می‌کنند. نزدیک‌ترین و محتمل‌ترین مورد، ساخته شدن دنباله بازی God of War 2018 به کارگردانی کوری بارلوگ است که کارگردانی این بازی شدیدا تحسین‌شده سال ۲۰۱۸ را نیز برعهده داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.