نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 اسفند 1398
ساعت 18:00

به گفته Valve بازی Half-Life: Alyx به معنی پایان سری نیست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از توسعه‌دهندگان بازی موردانتظار Half-Life: Alyx، گفته که ولو مایل به ساخت عناوین بیشتری از سری Half-Life است.

کمپانی Valve، در سال ۲۰۱۹ بازی جدیدی از سری هالف لایف با عنوان Half-Life: Alyx را معرفی کرد و در ادامه، همچنین اشاره کرده بود که این بازی می‌تواند شروع موج جدیدی از ساخت عناوین جدید برای سری هم باشد. در همین رابطه، اخیرا رابین واکر از توسعه‌دهندگان شرکت در مصاحبه‌ای گفته که ولو بازی Alyx را به عنوان پایان این سری نمی‌بیند، بلکه نقطه بازگشت به آن است. او در این رابطه گفت:

Half-Life از اهمیت بسیار بالایی نزد ما برخوردار است و واقعا این برای ما لذت‌بخش است که مجددا به این مجموعه و بازشناسی شخصیت‌ها، مکانیک‌ها و دنیای آن برگشتیم. ما در تیم سازندگان Half-Life: Alyx، بازی‌سازانی داریم که از زمان توسعه Half-Life 2 با Valve بودند و حتی تعدادی اندک‌تر در ساخت بازی اورجینال هم نقش داشتند. همچنین بازی‌سازانی در این تیم هم هستندکه Alyx اولین پروژه آن‌ها در این فرنچایز است و قطعا دوست ندارند این کار، اخرین بازی آن‌ها در سری باشد. ما حتما به بازی Half-Life: Alyx به چشم بازگشت به دنیای این سری نگاه می‌کنیم و نه به عنوان پایان آن.

درحالی که Half-Life: Alyx یک بازی صرفا VR محسوب می‌شود، واکر البته اشاره‌ای نکرد که بازی‌های بعدی این سری قرار است در چه فرمت‌هایی ساخته شوند. این ممکن است بازی‌های واقعیت مجازی بیشتر، یا یک بازی کامل و البته بسیار موردانتظار نظیر Half-Life 3 هم باشد که طرفداران سال‌هاست نسبت به ساخت آن علاقه نشان داده‌اند. در هر صورت، با توجه به این اظهارات جدید به نظر می‌رسد که شانس طرفداران برای یک بار دیگر بازی کردن به عنوان شخصیت Gordon Freeman بیشتر شده است. هرچند باید گفت که این مورد فقط در حد گمانه زنی هست.

Half-Life: Alyx قرار است در روز ۲۳ مارس (۴ فروردین ۹۹) عرضه و از طریق هدست‌های Valve Index، Oculus Rift، HTV Vive و Windows Mixed Reality قابل تجربه خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.