نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 17 اسفند 1398
ساعت 09:00

در Resident Evil 3 نمسیس قادر به تعقیب جیل در اتاق‌های امن نیست

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام به تازگی تایید کرده که بازیکنان Resident Evil 3 در زمان حضور در اتاق‌های امن، توسط نمسیس در خطر نیستند.

کپ‌کام به تازگی و پس از منتشر شدن گزارشی مبنی بر اینکه بازیکنان در Resident Evil 3 Remake، حتی در اتاق‌های امن (Safe Rooms) هم از تحت تعقیب بودن ضدقهرمان بازی یعنی «نمسیس» در امان نخواهند بود، تایید کرده که این اتاق‌ها مثل همیشه کاملا امن هستند و گزارش قبلی در این رابطه اشتباه است. گفتنی است که اتاق‌های امن یا اتاق‌های ذخیره، مکان‌هایی در بازی‌های سری رزیدنت اویل است که ماشین تحریر برای ذخیره پیشرفت بازی و جعبه آیتم برای ذخیره‌سازی آیتم‌ها قرار دارد، و خصوصا از طریق پخش موسیقی آرام در زمان حضور در این اتاق‌ها قابل شناسایی هستند. به صورت سنتی، زامبی‌ها و دیگر هیولاهای بازی قادر به تعیب بازیکن در این اتاق‌ها نیستند.

گزارش اولیه از تهدید بازیکن توسط نمسیس حتی در اتاق‌های امن، به مجله رسمی ایکس‌باکس و مطلبی تحت عنوان پیش‌نمایش این بازی برمی‌گردد، جایی که اشاره شده بود Nemesis در یک تعقیب، بازیکن را حتی در یک اتاق امن نیز دنبال کرده و وارد آن می‌شود. این گزارش از این جهت نیز جالب است که کپ‌کام قبلا هم تایید کرده بود که نمسیس در نسخه بازسازی Resident Evil 3، بسیار باهوش‌تر و قدرتمندتر از Mr X در بازسازی نسخه دوم سری است. در هر صورت حالا تایید شده که در اتاق مورد اشاره مجله ایکس‌باکس گرچه یک ماشین تحریر برای ذخیره وجود داشته و نمسیس نیز وارد این اتاق می‌شود، ولی این یک اتاق امن مشخص شده در نقشه نبوده و در زمان حضور، مشخصا موسیقی آرام مخصوص این اتاق‌ها پخش نمی‌شود. جدای از این بخش، مجله رسمی ایکس‌باکس به نکات جالب دیگری از دموی بازی هم اشاره کرده و درمجموع نمسیس را یک خطر بزرگ و دائمی دانسته است.

بازی Resident Evil 3 Remake قرار است در روز ۳ آوریل (۱۵ فروردین ۹۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار بگیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.