نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 17 اسفند 1398
ساعت 15:00

Bethesda حضور دو بازی در E3 2020 را تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پیت هاینس از بتزدا، اخیرا در مصاحبه‌ای حضور دو بازی این شرکت در E3 2020 را تایید کرده است.

شرکت Bethesda به عنوان یکی از مهم‌ترین ناشران صنعت بازی، همواره کنفرانس‌های جذابی در رویدادهای سالانه E3 داشته و آخرین نمایش بزرگ آن‌ها که بسیاری را هنوز در انتظار نگه داشته است، نمایش اولین تریلر از بازی The Elder Scrolls 6 بود. این شرکت که مثل سال‌های گذشته در E3 امسال نیز حضور خواهد داشت، اخیرا از دو بازی که حتما قرار است نمایش جدیدی در E3 2020 داشته باشند پرده‌برداری کرده است.

گزارش تازه پس از مصاحبه پیت هاینس، از مدیران ارشد بازاریابی Bethesda با کانال یوتیوبی Kinda Funny منتشر شده و او تایید کرده که این شرکت قصد دارد نمایش‌های بیشتری از دو بازی GhostWire: Tokyo و Deathloop در E3 2020 منتشر کند. بازی Deathloop که اولین بار در E3 2019 معرفی شد، به گفته هاینس نمایش‌های بیشتری در E3 امسال دریافت می‌کند و طرفداران احتمالا حتی تا قبل از آن موعد نیز می‌توانند منتظر خبرهای بیشتر از این بازی باشند. هاینس در یک نکته جالب دیگر، گفت که طرفداران سری Dishonored نیز احتمالا نمایش‌های جدید Deathloop را به خاطر برخی مشابهت‌ها و البته تغییرات جذاب ببینند.

بازی GhostWire: Tokyo نیز در E3 2019 معرفی شد و جدیدترین محصول استودیو تانگو گیمز، سازنده عناوین سری The Evil Within است. پیرامون این بازی، البته یک نکته مهم جدایی Ikumi Nakamura از تیم سازندگان بازی مدتی پس از نمایش جذاب او در E3 2019 بود که نقش پررنگی هم در طراحی‌های هنری سری The Evil Within داشت. به هر شکل، از آن به بعد نیز اطلاعات جدیدی از GhostWire: Tokyo منتشر نشده و با تایید اخیر، طرفداران در E3 2020 می‌توانند شاهد نمایش‌ها و اطلاعات بیشتری از بازی باشند.

جدای از این دو بازی، طرفداران بازی‌های بتزدا احتمالا بیش از هر چیز منتظر خبرهای بیشتر از Starfield و خصوصا The Elder Scrolls 6 هستند؛ عناوینی که طبق تایید قبلی شرکت درحال حاضر برای کنسول‌های نسل بعدی درحال ساخت است. با در نظر گرفتن عرضه PS5 و Xbox Series X در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰، می‌توان امیدوار به نمایش‌های جدید از این دو بازی هم بود.

علیرغم نگرانی از شیوع ویروس کرونا، تاکنون برگزاری رویداد امسال E3 تایید شده و باید دید که با توجه به وضعیت فعلی شیوع ویروس، آیا تغییری در این زمینه صورت می‌گیرد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.