نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 دی 1401
ساعت 18:00

استیم به رکورد 33 میلیون کاربر همزمان دست پیدا کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پلتفرم Steam را عملا می‌توان مترادف پی‌سی گیمینگ دانست که این موضوع به خاطر مخاطبان گسترده و وفادار آن بوده است. با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجبی نیست که در فواصل مختلف آمارهای خیره‌کننده‌ای از آن‌ها و استفاده از پلتفرم توسط بازیکنان منتشر می‌شود. در همین رابطه، کمپانی مالک استیم یعنی Valve اخیرا اطلاعات جدیدی منتشر کرده و مشخص شده که رکوردشکنی جدیدی در رابطه با تعداد کاربران و بازیکنان فعال همزمان روی سرورهای پلتفرم صورت گرفته، و به این ترتیب این تیم کار خود را در شروع سال میلادی جدید قدرتمند شروع کرده است.

در این رابطه گزارشی که توسط SteamDB از طریق توییتر منتشر شده، فاش می‌کند که برای اولین بار، استیم به تازگی از آمار 10 میلیون بازیکن فعال-در-بازی عبور کرده (دقیقا 10٫284٫568 بازیکن همزمان در بازی) که این رکورد برای اولین بار در تاریخ پلتفرم بوده است. در این رابطه رکورد دیگری نیز به ثبت رسیده و حالا قله جدیدی از نمودار بیشترین تعداد کاربران فعال و همزمان ایجاد شده است. در همین ارتباط و براساس نمودار استیم، به تازگی این پلتفرم موفق به ثبت بیش از 33 میلیون کاربر همزمان شده که این عدد درواقع رکورد قبلی 30 میلیون کاربر در ماه اکتبر سال گذشته را شکسته است.

با توجه به آمارهای منتشر شده، مشخص شده که عناوین با بیشترین مخاطب نیز کدام موارد هستند و طبق پیش‌بینی، در این لیست اسامی بازی‌های Counter-Strike: Global Offensive، Dota 2، Lost Ark، PUBG: Battlegrounds و Call of Duty: Modern Warfare 2 به چشم می‌خورند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.