نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 12 فروردين 1402 - 11:00
0 از 5

Valve ظاهرا کار روی یک بازی با گیم پلی مبتکرانه را دنبال می کند

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی ولو به عنوان توسعه‌دهنده یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های صنعت گیم یعنی فروشگاه استیم، سال‌های متمادی را به دور از توسعه و ساخت بازی‌های جدید پشت سر گذاشت. این روند البته در سال 2020 تغییر و شرکت سرانجام از یک بازی جدید و بسیار خوش‌ساخت یعنی Half-Life: Alyx پرده‌برداری کرد. همچنین ولو اخیرا از Counter-Strike 2 نیز رونمایی کرد که قرار است به عنوان آپگرید رایگان در دسترس بازیکنان نسخه اول قرار بگیرد. پیرامون ادامه کار برای عناوین جدید این شرکت، اخیرا گزارشی منتشر شده که فاش می‌کند ولو روی یک بازی جدید با گیم‌پلی کاملا مبتکرانه و قبلا دیده نشده با مکانیک‌های حل پازل کار می‌کند.

گزارش جدید البته به صورت رسمی منتشر نشده و با توجه به ماهیت آن که برگرفته از توضیحات برخی کارمندان فعلی و سابق ولو در LinkedIn است، نمی‌توان کاملا قطعی دانست. در هر صورت و به صورت دقیق‌تر، یکی از بازیسازان و طراحان هنری یعنی Boyang Zhu در صفحه LinkedIn خود از کار روی یک بازی اعلام‌نشده خبر داده که از زمان ورود به شرکت در ابتدای سال گذشته مشغول آن بوده است. در یک مورد دیگر Michael Anderson از طراحان مرحله سابق ولو، که پس از دو سال در ابتدای سال جاری از شرکت جدا شده در توضیحات صفحه خود به کار روی یک پروژه اعلام‌نشده در دوره حضورش اشاره کرده که «جاه‌طلبانه با گیم‌پلی هرگز دیده نشده و مبتکرانه» توصیف شده و اینکه دارای مکانیک‌های خلاقانه حل پازل است.

در رابطه با این بازی احتمالی شرکت البته هرگز چیزی را رسما تایید نکرده، ولی به خودی خود می‌تواند گمانه‌زنی‌ها را برای عرضه بازی جدید Portal که یکی از پرتکرارترین خواسته‌های طرفداران است تقویت کند. به هر ترتیب جدی‌تر شدن فعالیت بازی‌سازی شرکت ولو در این چند سال اخیر، می‌تواند امیدهای طرفداران را برای احیا این مجموعه به شدت محبوب نیز تقویت کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.