نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 09 فروردين 1402 - 11:00
0 از 5

Metal Gear Solid 3 Remake ممکن است در سال 2024 عرضه شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ خبرنگار صنعت گیم و رسانه VGC یعنی Andy Robinson که در سال 2021، اولین بار ادعا کرده بود که کونامی با همکاری یک استودیو سنگاپوری پروژه ریمیک/بازسازی از بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater را دنبال می‌کند، اخیرا در توییتر جزئیات کوتاه دیگری را به اشتراک گذاشته است. به گفته رابینسون، برنامه فعلی کونامی عرضه این بازی در سال 2024 است و این شرکت جدای از این بازی، احتمالا برنامه عرضه مجدد برخی دیگر از عناوین این سری را نیز دارد. گفتنی است که در طی این مدت، شایعات و ادعاهای دیگری نیز درباره احیا عناوین قدیمی‌تر این سری نیز وجود داشته است.

با توجه به همین گزارش، رابینسون گفته که برنامه اولیه کونامی به این ترتیب بود که این عناوین را در رویداد پیش روی E3 2023 معرفی کند، با این حال با توجه به کناره‌گیری بسیاری از ناشران و توسعه‌دهندگان صنعت گیم از رویداد امسال و عدم اطمینان از اینکه درنهایت این رویداد برگزار خواهد شد یا خیر، مشخص نیست که کونامی حالا چه برنامه‌ای برای رونمایی از پروژه‌های جدید خود داشته باشد. با توجه به گزارش‌های تایید نشده قبلی، کونامی ظاهرا قصد رونمایی از Metal Gear Solid 3 remake و بازی جدیدی از سری Castlevania را در E3 داشت.

همچنین در اوایل 2023 نیز تهیه‌کننده قدیمی شاغل در کونامی یعنی Noriaki Okamura نیز اشاره کرده بود که برخی عناوین که مدت‌ها موردانتظار بودند، در جریان E3 2023 رونمایی خواهند شد. گفتنی است که پس از اعلام عدم حضور مهم‌ترین بازیگران صنعت گیم در رویداد امسال E3، ناشرانی نظیر یوبی‌سافت از حضور در این رویداد خبر دادند اما حتی این شرکت نیز اخیرا تغییر برنامه داد و از شرکت در آن انصراف داد. به این ترتیب درحال حاضر شایعاتی از لغو کامل رویداد امسال E3 نیز وجود دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.