نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 دی 1397
ساعت 13:00

کوجیما دو ساعت ابتدایی Death Stranding را به گوریلا نمایش داد

0 از 5

دمویی که روز گذشته توسط کوجیما در استودیو گوریلا بازی شد، مربوط به دو ساعت اول بازی Death Stranding است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی آکی سایتو (Aki Saito) از استودیو Kojima Productions، فاش کرده که دمویی که روز گذشته توسط این تیم به آمستردام و استودیو گوریلا گیمز برده شد، دو ساعت ابتدایی بازی Death Stranding بوده است. پیرامون این خبر، روز گذشته بود که فاش شد کوجیما و برخی از اعضای تیم او، پس از سه سال به استودیو گوریلا رفتند؛ استودیویی که موتور بازی‌سازی دسیما را برای ساخت بازی Death Stranding در اختیار آن‌ها گذاشته بود. کوجیما در این ملاقات، دمویی از بازی را در همان جعبه که موتور بازی‌سازی Decima را از گوریلا تحویل گرفته بود ارائه کرد و در ادامه، خودش این دمو را برای اعضای گوریلا بازی کرد.

پیرامون این نمایش، تعدادی از اعضای گوریلا در پایان بازخوردهای خودشان را نیز به اشتراک گذاشته بودند که آن‌ها، از دیدن این دمو تحت تاثیر قرار گرفته و از ساخت بازی با موتور دسیما مفتخر بودند. با در نظر گرفتن حضور شخص کوجیما و تیمش، مشخص بود که دمو نمایش داده شده یک نسخه ویژه از بازی است ولی در هر صورت، جزئیات خاصی از خود این دمو منتشر نشده بود. در این رابطه، اخیرا آکی سایتو مدیر ارتباطات کوجیما پروداکشنز، توضیحات تازه‌ای را به اشتراک گذاشته است. او در این رابطه گفته که دمو نمایش داده شده، ۲ ساعت آغازین بازی بوده و پروژه البته هنوز تا تکمیل نهایی فاصله دارد.

دو ساعت ابتدایی از گیم‌پلی بازی را به برادران‌مان در Guerrilla نمایش دادیم. بله هیدئو شخصا این نمایش را اجرا کرد! (بازی هنوز هم تکمیل نشده است)

تصویر زیر نشانه‌ای از دوستی بین ما است! ما اسرار مشترک‌مان را اینجا نگهداری می‌کنیم.

death stranding decima box

در زمینه این توییت سایتو گرچه به دموی روز گذشته اشاره کرده ولی او احتمالا ناخواسته، فاش کرده که دو ساعت ابتدایی بازی حالا کامل شده و قابل بازی است. این از این جهت بوده که کوجیما دو ساعت از دمو را به شکل جمع‌بندی شده و قابل اجرا در استودیو گوریلا بازی کرده است. این گونه اطلاعات عموما می‌تواند ایده‌های اولیه از درصد تکمیل پروژه‌ها را مطرح کند، ولی مشکل اینجاست که ما دقیقا نمی‌دانیم بازی «دث استرندینگ» از نظر ابعاد و مقیاس تا چه حد بزرگ است. همچنین با توجه به ماهیت جهان‌باز بودن بازی، وجود ماموریت‌های جانبی و فعالیت‌های متفرقه غیر از خط اصلی داستانی نیز در بازی محتمل است.

تحت هر شرایط، می‌توان گفت که روند تکمیل ساخت این بازی به سرعت درحال پیشروی است و احتمالا زودتر از انتظارات قبلی به پایان می‌رسد. همچنین جدا از اینکه بازی چقدر طول دارد، مشخص است که بازی شروع بسیار هیجان‌انگیز و جذابی دارد که باعث شده اعضای گوریلا، بازخوردهای عالی نسبت به آن داشته باشند. کوجیما پیش از این و در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نیز یک سکانس بسیار هیجان‌انگیز و نفس‌گیر در ابتدای بازی قرار داده بود و به نظر وجود چنین سکانس‌هایی در ابتدای بازی Death Stranding هم محتمل هستند.

بازی Death Stranding هم‌اکنون توسط استودیو کوجیما پروداکشنز در دست تهیه است و قرار است به صورت انحصاری، برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.