نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 29 آبان 1396
ساعت 11:16

جیک جیلنهال جایگزین احتمالی بن افلک در بتمن !

4 از 5

به نظر میرسد بن افلک برای بازی نقش بروس وین در فیلم بتمن بی میل است.

اخیرا خبرهای زیادی مبنی بر اینکه او میخواهد نقش را قبول کند یا خیر پخش شد، افلک در نشست مطبوعاتی فیلم  لیگ عدالت گفت، خود را به هیچکدام از نقش‌هایش متعهد نمیکند، به نظر میرسد افلک دنبال راهی سریع، بی‌دردسر و بدون درام برای خروج از DCEU است.

در روزهای اخیر، ما متوجه شدیم مت ریویس (کارگردان) در حال کار برای انتخاب بتمن جدید است و در بالای لیست او نام جیک جیلنهال قراردارد، اکنون می‌خواهیم بررسی کنیم که جیک در نقش بتمن به چه شکل خواهد بود.

باس لوجیک تصویر جدیدی از جینهال را با لباس بتمن ارائه می‌دهد، که در تاریکی به فکر فرو رفته است. اما آیا انتخاب او برای این نقش صحیح است؟ قضاوت را برعهده خودتان می‌گذاریم. باس لوجیک در مورد آخرین شاهکار خود گفت: جیک بتمن - یک را‌ه‌حل سریع برای الان است و ممکن است که موارد بیشتری به آن اضافه شود. (شاید منظور او اضافه کردن یک بالا پوش است)

اما مسئله‌ای وجود دارد که تمام بازیگران بتمن با آن درگیرند؛ چه مدت طول میکشد که یک چهره معروف از ماسک خارج شود؟

بن افلک در کنفرانس آخر هفته فیلم لیگ عدالت کمی ساکت بود، می‌توان تصور کرد که جیک جیلنهال نیز همین عکس العمل را نشان خواهد داد. فعلا در صورت مخالفت بن افلک برای بازی در نقش بتمن، بازیگر جدیدی به طور دقیق جهت جایگزینی انتخاب نشده. با اینکه جیک جینهال بالای لیست مت ریویس قرار دارد، اما همزمان بازیگران دیگری نیز در حال بررسی هستند.

فعالیت استودیو DCEU ادامه دارد، وضعیت پروژه Aquaman فیلم بعدی این کمپانی برای نمایش در سینماها، کمی پیچیده شده است و تا دسامبر بعدی منتشر نخواهد شد، که باعث وقفه زمانی بزرگ جهت نمایش فیلم ها برای هواداران می‌شود. در یک اتفاق جالب Shazam فیلمی خواهد بود که به دنبال Aquaman اکران می‌شود.

البته ابتدا قرار بود Flashpoint به جای Shazam اکران شود، اما این فیلم مراحل پیش‌تولید را می‌گذراند و از طرفی کمپانی برداران وارنر منتظرند تا عملکرد لیگ عدالت را بررسی کنند، آنگاه فرصت دارند تا روی Flashpoint کار کنند. ادامه سری دوم Suicide نیز نوید فیلم مطمئنی را میدهد، اما تولید آن در هاله‌ای از ابهام به سر میبرد.

اگر بن افلک کنار بکشد، بازیگران زیادی مشتاق‌اند تا در نقش بروس وین میلیاردر بازی کنند اما با این‌حال یک پارادوکس جالب در فیلم های پیش روی استودیو DC به وجود خواهد آمد؛ آیا بتمن به DCEU متصل می‌ماند؟ شاید نه. طرفداران باید منتظر بمانند و ببینند چه اتفاقی رخ خواهد داد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.