نویسنده: نریمان عبدی دوشنبه، 29 آبان 1396
ساعت 18:25

گزارش باکس آفیس | لیگ عدالت در صدر جدول

5 از 5

صدرنشینی لیگ عدالت در باکس آفیس این هفته.

جدول باکس آفیس این هفته و با اکران «لیگ عدالت» (Justice League) دچار تغییراتی شد و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد تغییرات دیگری نیز باشیم. در ادامه با بازی مگ همراه باشید.
فیلم سینمایی لیگ عدالت در هفته اول اکران خود با فروش 96 میلیون دلار توانست به صدر جدول باک آفیس راه پیدا کند. بااین‌حال این مقدار فروش در برابر دیگر آثار دنیای DC رقم خوبی نیست. عناوین Batman V Superman با فروش 166 میلیون دلار، Suicide Squad با فروش 133.6 میلیون دلار و Wonder Woman با فروش 103/2 میلیون دلار شروع بهتری از لیگ عدالت داشتند. فیلم لیگ عدالت نه تنها در فروش موفق نبوده بلکه از بیشتر منتقدین هم به عنوان یک اثر ضعیف تلقی می‌شود.
در جایگاه دوم در جدول باکس آفیس، درام Wonder ساخته «استیون شباسکی» (Stephen Chbosky) قرار دارد و فراتر از انتظار ظاهر شده است. این فیلم در هفته اول اکران خود توانسته است با فروش 27 میلیون دلاری در جایگاه بعدی قرار بگیرد.
عنوان Thor: Ragnarok که برای دو هفته پیاپی در صدر جدول باکس آفیس قرار داشت، با دو پله سقوط در رتبه سوم جدول قرار گرفته است. این سینمایی در هفته سوم اکران خود 21.7 میلیون دلار را از گیشه‌ها به دست آورده است. فیلم سینمایی Thor: Ragnarok تا کنون 247.3 میلیون دلار در امریکا و بیش از 700 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.
عنوان Daddy’s Home 2 با فروش 14.8 میلیون دلاری در هفته دوم اکران خود در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار دارد و همچنین در جایگاه پنجم، عنوان Murder on the Orient Express با فروش 13.8 میلیون دلار قرار گرفته است.
انتظار می‌رود در هفته‌های آینده با اکران فیلم‌های سینمایی Coco و عنوان شدیداً مورد انتظار Star Wars: The Last Jedi شاهد تغییرات چشمگیری در باکس آفیس باشیم.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.