نویسنده: نریمان عبدی چهارشنبه، 01 آذر 1396
ساعت 19:29

گزارش هفتگی باکس آفیس ایران | خالتور همچنان در صدر جدول

5 از 5

خالتور همچنان در صدر جدول باکس آفیس.

فیلم سینمایی «خالتور» همچنان در صدر جدول فروش سینمایی ایران قرار دارد. با بازی مگ همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر گزارش هفتگی باکس آفیس سینمای ایران.

khafegi

نمایی از فیلم سینمایی خفه‌گی

در جایگاه نخست، سینمایی خالتور ساخته «آرش معیریان» قرار دارد. این فیلم سینمایی کمدی-موزیکال در هفته سوم فروش خود توانسته است 349.79 میلیون تومان از گیشه دریافت کند و با مجموع فروش بیش از 1.6 میلیارد تومان در صدر جدول فروش قرار گیرد. خالتور درباره سه جوان اهل موسیقی است که سعی در ارائه کارهای متفاوتی دارند. در این فیلم بازیگران مشهوری مانند «محمدرضا شریفی نیا»، «پوریا پورسرخ»، «مهران غفوریان»، «علی صادقی» و «سحر قریشی» ایفای نقش می‌کنند.

سینمایی «خفه‌گی» در هفته پنجم اکران خود با فروش بیش از 160 میلیون تومان در رتبه دوم قرار دارد. جدیدترین ساخته «فریدون جیرانی» تا کنون توانسته در حدود 3.4 میلیارد تومان فروش داشته باشد و جایگاه خود را در بین 10 فیلم پرفروش سال 1396 پیدا نماید. در این فیلم درام «نوید محمدزاده» و «الناز شاکردوست» ایفای نقش کرده‌اند.

zard

در مکان سوم جدول باک آفیس این هفته، فیلم «زرد» ساخته «مصطفی تقی‌زاده» قرار دارد. این فیلم که تا کنون بیش از 4.5 میلیارد تومان از گیشه‌ها درآمد داشته است، در هفته هفتم اکران خود 112.8 میلیون تومان فروش داشته است. در این فیلم بازیگرانی مانند «بهرام رادان» و «ساره بیات» به هنرمندی پرداخته‌اند.

سینمایی «خانه دختر» با فروش 94.5 میلیون تومانی در هفته ششم اکران خود توانسته است در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم تا کنون 2.64 میلیارد تومان از گیشه‌ها سود کرده است. «حامد بهداد» و «باران کوثری» از جمله بازیگران این سینمایی درام هستند. در رتبه پنجم جدول فیلم «قهرمانان کوچک» در ژانر کمدی-کودک قرار دارد. این فیلم که در هفته هفتم اکران خود مبلغی معادل 74.4 میلیون تومان فروش داشته است تا کنون توانسته 2.07 میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.